امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

کفش پاشنه بلند ذاتاً راحت نیست، به همین دلیل است که اغلب از کفی برای آنها استفاده می‌شود. اینها باعث تقویت و پشتیبانی قسمت‌های مختلف کفش می‌شوند و راحتی کلی را بهبود می‌بخشند.پوشیدن کفش پاشنه بلند فشار بیشتری به زانوها و کشکک پای شما وارد می‌کند و این بدان معنی است که وضعیت بدنتان تحت تأثیر قرار می‌گیرد. بسته به ارتفاع پاشنه، فشار روی پاشنه پا می‌تواند تا 70٪ افزایش یابد، بنابراین ضروری است که اجازه ندهید بار اضافی روی پاشنه پا ایجاد شود.لژ یا کفی کفش پاشنه بلند برای کاهش ضربه و استرس که هنگام راه رفتن با کفش پاشنه بلند ایجاد می‌شود، بسیار عالی است.

 


این محصول از مواد ژل مانندی ساخته شده است که می‌توانند یک سطح نرم و راحت را برای پیاده روی ایجاد کنند و این می‌تواند وضعیت خوبی را هنگام راه رفتن روی سطوح سخت مانند کف بتونی یا سنگ مرمر ایجاد کند. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این نوع کفی‌ها این واقعیت است که آنها فضای بهتری را در اختیار انگشتان پای شما قرار می‌دهند و این به معنای کشیدگی کمتر به سمت جلو خواهد بود که در واقع منجر به جلوگیری از مواردی از قبیل ناخن چکشی، برآمدگی و … خواهد شد.

 

 

قرار دادن هرگونه کفی در کفش های پاشنه بلند , صندل و مجلسی به عنوان یک جزء برای کفش باید عملاً نامرئی باشد، یا قابل تطبیق باشد و بتواند با مدل کفش سازگار شود که این کفی ژلی کاملا مطابق با هر کفشی و نامرئی می باشد.طراحی ضد لغزش باعث می شود پای و کفی شما به طور محکم در جای خود بماند.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه