امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

افرادی که هوش اقتصادی دارند یا می‌خواهند در دنیای سرمایه‌گذاری موفق باشند، یک گام از سایرین جلو هستند. ‍‍‌علت کاملا مشخص است، چه بخواهیم چه نخواهیم رفاه مالی آرزوی تمام ما است و بدون شک تلاش برای یاد گرفتن فراز و نشیب بازارهای مالی اجازه می‌دهد به این هدف یک گام بیشتر نزدیک شویم.

یکی از بازارهای نوظهور ارزهای دیجیتال است. بازاری که همه چیز آن با خلق بیت کوین توسط فرد مرموزی با اسم مستعار «ساتوشی ناکاموتو» شروع شد و پس از آن دنیای مالی دیگر مانند سابق نبود.

استفاده از سیستم غیرمتمرکزی به اسم بلاک چین و دفتر کل دستاوردهای متعددی را برای زندگی انسان فراهم کرده است.

در این بین تریدرها یا معامله‌گران طی سال‌های اخیر متوجه شدند این بازار چقدر می‌تواند پرسود باشد. کافی است به همین روزهای آخر آبان 99 نگاه کنیم که قیمت بیت کوین تقریبا از نیم میلیارد تومان عبور کرد که واقعا شوکه‌کننده است.

بنابراین طبیعی است چرا خرید و فروش نه تنها این ارز قدرتمند دیجیتال، بلکه اتریوم و ده‌ها ارز مشابه دیگر وسوسه‌کننده باشد.

اما متاسفانه این یک سمت ماجرا است که مانند یک بهشت باشکوه ما را به سمت خود جلب می‌کند، چون در طرف دیگر طبیعت فوق‌العاده فرار بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد که اگر ناآگاهانه سرمایه خود را به طرف آن بکشیم، سریع کشتی آرزوهایمان غرق خواهد شد.

بنابراین مشخص می‌شود چرا به وجود یک مشاور سرمایه گذاری ارز دیجیتال مانند امید فدوی نیاز است. چنین مشاوری یک دید گسترده، دقیق به همراه دانش عمیق از این بازار دارد و ماند یک چراغ راهنما در کنار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید برای این ماجراجویی آماده باشید و بهترین نتیجه را بگیرید.

متاسفانه خیلی از افراد فکر می‌کنند اگر سرمایه خود را برای خرید ارزهای دیجیتال کنار بگذارند چند ماه بعد راحت می‌توانند چندین برابر آن را دریافت کنند.

آن‌ها نه اطلاعاتی از تحلیل‌هایی مانند تکنیکال و فاندامنتال دارند، نه گاوها و خرس‌های بازار و تله‌های آن‌ها را می‌شناسند، مفهومی به اسم کارمزد انتقال تتر را نمی‌دانند و در پایان از مجرمان سایبری بی‌خبر هستند که با تکنیک‌های مختلف مانند فیشینگ سعی خواهند کرد به کیف پول آن‌ها نفوذ کنند.

بنابراین اگر به عنوان یک مبتدی و با اطلاعات خام می‌خواهید وارد این بازار پرسود و البته پر از خطرناک شوید، نقش یک مشاور و کمکی که او می‌تواند به شما کند، بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد.

اما اجازه دهید به این علت که اسم «تتر» را آوردیم کمی در مورد آن صحبت کنیم و ببینیم چه مزایایی دارد و چطور می‌توانید از آن استفاده کنید.

تتر چیست

در بازار بسیار بزرگ ارزهای دیجیتال، تتر (Tether) یکی از معروف‌ترین آن‌ها است که در دسته استیبل کوین‌ها (با ارزش ثابت) قرار می‌گیرد.

حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال بسیار زیاد است و در رده سوم قرار دارد، البته باید اشاره کنیم پشتوانه ارزی این ارز دلار آمریکا است. موضوع هیجان‌انگیز شد نه؟

به هرحال، معامله این ارز دیجیتال در اکثر کشورها منع قانونی ندارد و هر چیزی را با خرج آن می‌توان خرید. در صرافی‌های ارز دیجیتال تتر را با نماد USDT نشان می‌دهند که بخش اول یعنی USD دلار آمریکا را نشان می‌دهد و T نیز مخفف اسم خود این ارز است.

دلیل ارزش این ارز دیجیتال که باعث می‌شود افراد کارمزد انتقال تتر را چشم بسته پرداخت کنند، پشتوانه قدرتمند آن یعنی ارز فیاتی مانند دلار است که باعث می‌شود نوسان چنین ارزهای دیجیتالی همیشه در یک محدوده ثابت تقریبا باشد.

به عنوان مثال، این ارز دیجیتال در قیمت 1 دلار خرید و فروش می‌شود و هر توکن آن ارزشی در حد 1 دلار آمریکا دارد.

 مزایای اصلی تتر

اگر از هر مشاور سرمایه گذاری ارز دیجیتال بپرسید، به شما می‌گوید که تتر یک پناهنگاه امن از نظر تریدرها است، چون هر وقت به آن نیاز داشته باشید، کافی است ارز دیجیتال خود را به آن تبدیل کنید و هر وقت هیجان بازار فروکش کرد، مجددا تتر را به ارز دلخواه خود تبدیل کنید.

به گفته امید فدوی، تتر دو مزیت مهم برای معامله‌گران دارد. ابتدا به آن‌ها اجازه می‌دهد از نوسانات فوق‌العاده بالای بازار ارزهای دیجیتال در امان باشند و به اصطلاح به یک خانه امن پناه ببرند و دومین مزیت آن انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به شکل دلاری است.

فرض کنیم شما 1 اتریوم به قیمت 500 دلار دارید و ارزش آن طی یک بازه زمانی کوتاه یا بلند به 650 دلار می‌رسد.

تصمیم می‌گیرید حدود 450 دلار آن را به 450 تتر تبدیل کنید. پس از انجام آن و چند روز ناگهان قیمت اتریوم با یک کاهش ناگهانی به 400 دلار می‌رسد.

اما چون شما مشاوره‌های ارزشمند یک مشاور سرمایه گذاری ارز دیجیتال را در کنار خود داشتید، دیگر نگران زیان خود نیستید و حتی کارمزد انتقال تتری که پرداخت کردید مانند یک سود به نظر می‌رسد.

تتر در برابر سایر ارزهای دیجیتال

تتر در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال ویژگی‌های بسیار متعددی دارد که باعث ایجاد تفاوت‌های ملموس آن با سایر ارزها شده است.

اجازه دهید کمی در قالب یک مشاور سرمایه گذاری ارز دیجیتال فرو برویم و با توصیف ویژگی‌های این ارز دیجیتال، بیشتر با آن آشنا شویم.

نداشتن نوسان قیمتی

به ادعای کارشناسان صاحب سخنی مانند امید فدوی ثبات ارزش یک ارز دیجیتال آن را راحت متفاوت می‌کند. تتر قیمت همیشه ثابت و برابر با 1 دلار دارد و شک داریم چنین موضوعی در آینده بخواهد تغییر کند. البته این ارز محبوب نیز نوسانات قیمتی را تجربه می‌کند که در تمام بخش‌های بازارهای مالی چنین موضوعی طبیعی است.

موضوعی که می‌تواند قیمت تتر را بالا و پایین ببرد، افزایش یا کاهش سطح درخواست برای آن است که البته با عرضه یا کاهش حجم توکن‌های آن در بازار، به سرعت رفع خواهد شد.

پشتوانه قوی

در بالا نیز اشاره کردیم، پشت تتر ارز فیاتی مانند دلار به عنوان پشتوانه ایستاده است که در تمام نقاط جهان آن را قبول دارند. لازم به توضیح نیست که اکثر ارزهای دیجیتال پشتوانه مشخص و خاصی ندارند.

نبود ابهام مالی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تتر در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال داشتن شفافیت مالی است. بعضی از ارزهای دیجیتال چندان بدون ابهام نیستند و تمام تراکنش‌ها در آن‌ها به شکل غیرقابل رهگیری انجام می‌شود.

نقدشوندگی

دلار در تمام کشورها از جمله ما متقاضی زیادی دارد و یک ارز کاملا رایج محسوب می‌شود، بنابراین مشخص است تتر که پشتوانه دلار را دارد به راحتی به پول نقد تبدیل خواهد شد.

فقط کافی است با توصیه یک مشاور سرمایه گذاری ارز دیجیتال با یک صرافی ارز دیجیتال معتبر آشنا شوید و آن را در آن جا نقد کنید.

سطح امنیت بالا

فناوری بلاک چین تتر، مهر تاییدی روی حفظ امنیت انتقال تتر است و تمام تراکنش‌هایی که روی بلاک چین آن انجام می‌شود، با کمک ابزارهای گوناگون در دسترس و در معرض دید همه قرار دارند.

بنابراین، مرتبه بعدی که کارمزد انتقال تتر را پرداخت می‌کنید از دریافت بسیار سریع این ارز دیجیتال مطمئن خواهید شد.

در پایان فراموش نکنید خرید و فروش تتر و هر ارز دیجیتال دیگری باید با آگاهی کامل انجام شود تا بدانید چه زمانی تبدیل تتر به سایر ارزها یا برعکس را انجام دهید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه