امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال و نحوه فروش بیت کوین در ایران امروزه یکی از مطمئن‌ترین نوع سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال می‌باشد.در اینجا می‌خواهیم شما را با نحوه فروش بیت کوین در ایران آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

نحوه فروش بیت کوین در ایران به صورت آنلاین

یکی از راه‌هایی که می‌توانید توسط آن بیت کوین را به فروش برسانید در واقع فروش آنلاین بیت کوین است.

می‌توان گفت که این روش در واقع یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای مبادله‌ی بیت کوین به شمار می‌آید.

امروزه نحوه فروش بیت کوین در ایران به سه نوع تقسیم‌بندی می‌شود:

1- روش اول آن مبادله مستقیم است که در واقع بین یک شخص با شخص دیگر انجام می‌شود. در این نوع روش خرید ارز دیجیتال و فروش بیت کوین می‌توان از سایت‌هایی که به عنوان واسطه در این زمینه عمل می‌کنند استفاده کرد. این سایت‌ها در واقع ارتباط بین شما و خریدارتان را آسان‌تر خواهند کرد.

2- روش دوم استفاده از صرافی‌هایی است که به صورت آنلاین در این زمینه فعالیت می‌کنند. اینجا جایی است که شما می‌توانید بیت کوین خودتان را با صرافی مبادله کنید نه با یک شخص دیگر.

3- امروزه بازارهای جدیدی برای بازاریابی وجود دارند که به صاحبان بیت کوین‌ها اجازه می‌دهند که با استفاده از بیت کوین کالای مورد نظر خود را به دست آورند.

از سوی دیگر هم اشخاصی در این زمینه وجود دارند که به وسیله کارت اعتباری یا اوراق قرضه، ارزهای دیجیتال را تهیه می‌کنند و خواسته خود را برآورده می‌کنند.

نحوه فروش بیت کوین در ایران به صورت مبادله مستقیم

یکی از وب سایت‌هایی که امکان فروش بیت کوین را برآورده کرده است سایت localbitcoins است که شما می‌توانید توسط آن افرادری را برای فروش و یا خرید ارزهای دیجیتال پیدا کنید.

در این سایت‌ها معمولاً شما باید به عنوان یک فروشنده ثبت نام کنید تا هویت شما تایید شوند. زمانیکه شما ثبت نام خود را انجام دادید می‌توانید یک پیشنهاد ارسال کنید تا نشان دهد که شما می‌خواهید فروش بیت کوین را انجام دهید.

در این حال زمانیکه یک خریدار پیدا شود که بخواهد بیت کوین شما را خریداری کنید این وب سایت به شما اعلام خواهد کرد. از آنجا به بعد دیگر تعامل شما تنها با خریدار خواهد بود و می‌توان اینطور گفت که شما تنها برای تکمیل این مبادله از وب سایت استفاده خواهید کرد.

نحوه فروش بیت کوین در ایران توسط سایت‌های صرافی

یک راه دیگر که برای فروش ارز دیجیتال و بیت کوین وجود دارد این است که در یک سایت صرافی که در این حوزه فعالیت می‌کند ثبت نام کنید و شاید شما باز هم نیاز به تایید هویت داشته باشید اما دیگر مراحلی که در سایت لوکال بیت کوین با آن روبرو هستید.

در این بخش صرافی ها به عنوان یک واسطه عمل خواهند کرد که در واقع سرمایه همه کاربران را در اختیار دارند. در این نوع سایت‌ها شما یک سفارش را برای فروش ثبت خواهید کرد و سپس با توجه به مقدار ارزی که می‌خواهید بفروشید و قیمتی که مایل به فروش آن هستید می‌توانید اقدام به فروش ارز مورد نظر خود کنید.

وب‌سایت صرافی

در اینگونه وب‌سایت‌های صرافی به محض اینکه کسی یک سفارش خرید را مطابق با فروش شما ثبت کنید، صرافی در واقع تراکنش را تکمیل می‌کند و میزان معامله به حساب شما منتقل می‌شود.

یک نکته دیگر که در اینگونه مبادلات مهم است مقدار پولی است که شما آن را ذخیره می‌کنید و در یک مبادله وجود دارد.

صرف نظر از این موضوع شاید کار عاقلانه‌ای نباشد که شما از یک صرافی برای ذخیره کردن تمامی ارزهای خودتان استفاده کنید.

هرچند که به نظر می‌رسد این راه یک گزینه آسان است اما باید تحقیقات لازم را در این زمینه انجام دهید. شما همچنین باید مسئولیت بودجه بندی‌های ارز دیجیتال خود را به گردن بگیرید.

در این بخش هر مقدار اضافی که در صرافی باقی مانده است را باید ذخیره کنید. شما می‌توانید به جای ذخیره این مقدار در صرافی های آنلاین و اعتماد به آن‌ها، مقدار پول خود را در کیف پول‌های سخت‌افزاری قرار دهید تا امن تر باشند.

نحوه فروش ارز دیجیتال بیت کوین در ایران معمولاً ریزه‌کاری‌های مختلفی را می‌طلبد که شما می‌توانید در ویدئوهایی که به صورت آنلاین و کاملاً رایگان در سایت‌های مربوطه وجود دارند استفاده کنید تا بتوانید به صورت موثر این کار را انجام دهید.

نحوه فروش ارز دیجیتال و بیت کوین در بازارهای مبادله به صورت همتا به همتا

پیشرفت جدیدی که امروزه در ارز دیجیتال و نحوه فروش بیت کوین به وجود آمده است تاسیس وب سایت‌هایی همچون Brawker و Purse است که یک مجموعه‌ی کامل برای جمع‌آوری و همچنین گرد هم آوردن دو گروه از افراد با نیازهایی خاص است که در واقع حرفه‌ی آن‌ها مکمل یکدیگر خواهد بود.

گروه اولی که در این بخش فعالیت می‌کنند و نحوه فروش بیت کوین در ایران را هم تحت تاثیر قرار داده‌اند افرادی هستند که از سایت‌هایی استفاده می‌کنند که برای خرید کالا به صورت مستقیم ارزهای دیجیتال را معتبر نمی‌دانند و آن‌ها را قبول نمی‌کنند.

گروم دوم هم افرادی هستند که مایل به خرید بیت کوین هستند اما می‌خواهند آن ها را به صورت اعتباری یا پولی بفروشند.

این بازارها در واقع افرادی که شرایطی دارند که تطابق‌پذیر است را به هم می‌رسانند تا هم یکی بتواند به شکل موثر بیت کوین را به فروش برساند و هم دیگری کالایی را با تخفیف ارائه دهد.

این نوع خرید ارز دیجیتال و فروش بیت کوین در واقع بازار و نحوه فروش بیت کوین در ایران را هم تحت تاثیر قرار داده است.

شما می‌توانید در ویدئوهایی که به صورت آنلاین در این زمینه ایجاد شده‌اند تمامی نکات در مورد این بازارها را بیاموزید.

می‌توان اینطور گفت که این بازار به عنوان یک واسطه عمل می‌کند و به کاربران هم این امکان را می‌دهد که برای انجام تراکنش‌های خود از پلتفرم‌های مختلف مانند کیف پول بیت کوین و سپرده‌های مختلف استفاده کنند.

اما همچنان هم نکات بسیاری در مورد این بازارهای ارزی وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را در ویدئوهای آنلاین مشاهده کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه