امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال لوپرینگ LRC چیست؟ در ادامه این متن قصد داریم تا یک ارز دیجیتال به نام لوپرینگ را بررسی کنیم. این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مقاله در رتبه 49 بازار قرار دارد. توکن ارائه شده توسط پلتفرم لوپرینگ (LRC) است. لوپرینگ را می توان به عنوان یک پروتکل غیرمتمرکز معرفی دانست که بر روی اتریوم اجرا می شود. هدف این پلتفرم تشویق یک شبکه جهانی از کاربران برای راه اندازی پلتفرمی است که امکان ایجاد انواع جدیدی از مبادلات رمز ارزها را فراهم می نماید.

توکن LRC چیست؟

ارز لوپرینگ یا همان LRC توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. توکن اختصاصی پلتفرم لوپرینگ LRC است که در سال2017 توزیع شد. اینICO موفق شد 45 میلیون دلار اتریوم بدست آورد که بخشی از آن به عنوان سرمایه به سرمایه‌گذاران پروژه ارائه شد. هدف توکنLRC ایجاد سهولت در انجام عملیات معاملات غیرمتمرکز بین توکن‌ها در بلاکچین‌های مختلف بود.

ماینینگ یا استخراج ارز LRC به روشی مشابه روش اثبات کار انجام می‌شود که در آن ماینرها با تأیید و پردازش معاملات، پاداش‎هایی را به صورت توکن LRC دریافت می‌کنند. کل عرضه برنامه‌ریزی شده توکنLRC، تعداد 374،955،752 واحد است.

به منظور بهبود ارزش LRC و کاهش عرضه آن در شبکه Loopring، تیم اجرایی ارز دیجیتالLoopring اخیراً اجرای سازوکار LRC Burn Rate را تضمین می‌کند که در طی این فرآیند به صورت برنامه‌ریزی شده، مقداری از توکن‌های موجود LRC سوزانده می‌شود.

تیم توسعه دهنده

پروژه لوپرینگ توسط دانیل ونگ (Daniel Wang)، از مهندسین سابق گوگل در سال 2017 و بنیان‌گذار صرافی متمرکز Coin Port در سال 2014 تاسیس شد. ونگ دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه چین و کارشناسی ارشد در همان رشته از دانشگاه آریزونا است. دانیل ونگ پیش از شروع کار بر روی لوپرینگ، چندین سمت مدیریتی و اجرایی در شرکت‌های بزرگ فناوری داشته است.

پروژه Loopring شامل صندوق پیشرفت پلتفرم (LEAF) است که برای تامین پاداش همکاران پروژه و سرمایه‌گذاران حوزه فناوری‌های بلاک‌چین تاسیس شده است.

پروژه لوپرینگ به دنبال برطرف سازی شفافیت، سرعت و امنیت است. با توجه به وایت‌پیپر این رمز ارز، لوپرینگ به عنوان یک پروتکل منبع باز برای ایجاد صرافی‌های غیرمتمرکز بر روی بلاک‌چین اتریوم معرفی شده است.

تیم توسعه لوپرینگ برنامه‌هایی نیز برای گسترش قابلیت‌های لوپرینگ در پلتفرم نئو (Neo) و کوانتوم (QTUM) دارد. توکن LRC در سال 2017 برای نخستین بار بصورت عرضه اولیه یا همان ICOراه‌اندازی و ارائه شد. این پروژه در بازه‌های زمانی مختلف چندین بار به روز رسانی شده است که آخرین نسخه آن در حال حاضر نسخه 3.8 است. صرافی غیرمتمرکز لوپرینگ نیز در سال 2020انتشار یافت.

کیف پول های ارز دیجیتال لوپرینگ LRC

1.کیف پول سخت افزاری لجر Ledger

2.کیف پول سخت افزاری ترزور Trezor

3.کیف پول نرم افزاری تراست Trust

4.کیف پول نرم افزاری اتمیک Atomic

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه