امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
کرم برنزه کننده گیاهی Aloe Sunless Tanning Lotion کد 239

لوسیون برنزه فوراوِر که بر پایه آلوئه ورا ساخته شده است، پوست شما را به شیوه ای کاملا ایمن و سالم و بدون خطرات ناشی از اثر اشعه های زیان بخش یو وی، برنزه می کند. هر چه بیشتر از این محصول استفاده کنید، برنزگی پوست تان بیشتر می شود. وقتی که به سطح مورد نظر و مطلوب برنزه بودن رسیدید، دیگر نیازی نخواهد بود که این محصول را به طور منظم مصرف کنید.

آلوئه سانلس تنینگ لوسیون (یا به عبارتی لوسیون برنزه بدون آفتاب آلوئه) دارای فرمول ویژه ای است که با ترکیب مواد نرم کننده هیدروژن دار، جلوه ای عالی به پوست تان می بخشد. با این محصول می توانید بی نیاز از مادر طبیعت (خورشید)، پوست خود را نرم و برنزه کنید.

  • محتوی: 118 میلی لیتر

روش مصرف: برای رسیدن به بهترین نتیجه، قبل از مصرف لوسیون برنزه بدون آفتاب، دوش بگیرید. لایه ای نازک از این لوسیون را بر روی پوست بمالید. از این لوسیون بر روی زانوها، آرنج ها و قوزک پا کمتر استفاده کنید. مصرف این لوسیون را هر سه چهار ساعت یک بار تکرار کنید تا به رنگ برنزه مورد نظرتان برسید. بلافاصله پس از مصرف، دست ها را کاملا بشویید. قبل از خشک شدن کامل لوسیون بر روی پوست، از تماس بدن خود با لباس یا مبلمان و سایر وسایل پرهیز کنید. برای حفظ رنگ برنزه پوست تان، هر روز یا هر دو روز یک بار، از این لوسیون استفاده نمایید. (توجه داشته باشید که این لوسیون، فاقد خواص کرم های ضد آفتاب است.)

پیشنهاداتی در مورد نحوه استفاده

برای آن که پوست تان به صورتی یکدست برنزه شود، ابتدا پوست تان را لایه برداری کنید. پوست تان را با استفاده از مرطوب کننده های عالی این کمپانی مرطوب کنید و 15 دقیقه صبر کنید تا لوسیون مرطوب کننده، جذب پوست شود و تداخلی بین مرطوب کننده و لوسیون برنزه ایجاد نشود. سپس لوسیون برنزه را طبق دستورالعمل فوق مصرف نمایید. 20 دقیقه صبر کنید تا این لوسیون خشک شود. اگر برای مالیدن این لوسیون به سطح پوست، مستقیما از دست تان استفاده می کنید، بلافاصله پس از مصرف، دست تان را بشویید یا آن را با آب لیموی تازه مالش دهید تا هیچ لکه ای بر کف دست تان باقی نمایند.

  • شیار شیار نمی شود و یکدست برنزه می کند.
  • هنگام مصرف، هیچ بوی ناخوشایندی ندارد.
  • از پایه آلوئه ورا تهیه شده است تا خاصیت مرطوب کنندگی نیز داشته باشد.
  • برای رسیدن به رنگ برنزه بیشتر، کافی است مقدار بیشتری از این لوسیون را مصرف کنید.
برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه