امروز پنجشنبه 29 شهریور 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال امروزه به عنوان رکن اصلی سرمایه‌گذاری جهانی شناخته می‌شوند اما همچنان هم هستند عده‌ای که با این ارزهای دیجیتال آشنایی ندارند و نمی‌دانند که به چه کاری می‌آیند. در این بخش می‌خواهیم شما را با ارزهای دیجیتال آشنا کنیم. پس در این بخش با ما و پکیج آموزش بیت کوین همراه باشید.

سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال چیست؟

می‌توان اینطور گفت که سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در واقع یک نوع پول دیجیتالی به شمار می‌آید. ارز دیجیتال همان کریپتوکارنسی است که در پلتفرم های مختلف ایجاد می‌شوند. در واقع این ارزها به گونه‌ای رمزگذاری شده‌اند که به این آسانی قابل بازگشایی نیستند و شما هم می‌توانید آن‌ها را از طریق اینترنت انتقال دهید.

پول‌های مجازی در واقع به پول‌هایی گفته می‌شود که مانند ارز دیجیتال قابلیت این را دارند که از طریق اینترنت جا به جا شوند. به پول‌های مجازی غیر متمرکز، ارز دیجیتال گفته می‌شود.

دقت داشته باشید که پول‌های مجازی معمولاً توسط یک شرکت یا موسسه خاص تحت کنترل هستند، اما می‌توان اینطور گفت که ارز دیجیتال اینطور نیست. پکیج آموزش بیت کوین در واقع شامل توضیحاتی در زمینه این سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال است و بقیه را در بر نخواهد داشت.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین در واقع یک نوع پول یا ارز دیجیتال به شمار می‌آید که به صورت الکترونیکی تولید و توزیع می‌شود. می‌توان اینطور گفت که شبکه این ارز دیجیتال در واقع به صورت غیر متمرکز است و کاربر با کاربر ارتباط دارد. این سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال توسط هیچ نهاد و سازمان خاصی کنترل نمی‌شود و نمی‌تواند خارج از برنامه‌ریزی چاپ یا تولید شود. در پکیج آموزش بیت کوین یک پیشینه جزئی‌تر از بیت کوین به شما ارائه خواهد شد.

بیت کوین برای نخستین بار در سال 2009 به بازار ارائه شد، این ارز دیجیتال توسط فردی تحت نام مستعار ساتوشی ناکاموتو به این بازار ارائه شد. دقت داشته باشید که هویت افراد در بیت کوین ناشناس باقی می‌ماند و به همین علت می‌توان گفت که در واقع هویت سازنده بیت کوین همچنان هم ناشناس است.

ناکاموتو یک مرد 37 ساله است که ملیت خود را ژاپنی اعلام کرده است اما از آنجائیکه تسلط وی به زبان انگلیسی بنظر عالی بوده است و هیچ نشانه‌ای از زبان ژاپنی در این برنامه وجود ندارد تردیدهای مختلفی در مورد این ادعا وجود دارد.

کنترل بیت کوین چگونه است؟

در پکیج آموزش بیت کوین درخواهید یافت که بیت کوین را هیچ سازمان خاصی اداره نمی‌کند. در واقع از نظر بسیاری از مردم یکی از ویژگی‌های اصلی بیت کوین این است که از دولت‌های جهانی کاملاً مستقل است و همچنین نیازی به بانک‌های مختلف و یا قدرتی برتر برای کنترل ندارد.

پکیج آموزش بیت کوین به شما خواهد آموخت که هیچ مقام و صاحب قدرتی وجود ندارد که وابستگی مالی به این بخش داشته باشد و یا در نهایت بتواند با اختلاسی پول مردم را بالا بکشد.

در پکیج آموزش بیت کوین متوجه می‌شوید که بیت کوین در واقع با تراکنش‌های مختلفی جا به جا می‌شود که تمامی این موارد در یک دفتر حساب گسترده عمومی به نام بلاک چین ذخیره می‌شوند. اینکه این شبکه در واقع توسط هیچ سیستم خاصی کنترل نمی‌شود، این امکان را به کاربران می‎دهد تا تراکنش‌های خود را کنترل کنند.

پکیج آموزش بیت کوین در مورد نحوه عملکرد بیت کوین به شما آموزش می‌دهد

شما می‌توانید با مراجعه به ویدئوهایی که به صورت آنلاین و رایگان در زمینه آموزش بیت کوین وجود دارد به طور کامل از این پکیج‌ها استفاده کنید.

دقت داشته باشید که کار کردن بیت کوین در واقع سخت نیست و شما می‌توانید با استفاده از این پکیج آموزش بیت کوین به راحتی اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

در بیت کوین، یک کاربر تنها می‌تواند مقدار بیت کوین و مراحل و نتیجه تراکنش‌ها را در کیف پول خود مشاهده کند. این کیف پول‌های الکترونیکی در واقع تمامی تراکنش‌ها را به یک دفتر حساب عمومی که بلاک چین نامیده می‌شود منتقل می‌کنند. سوابق دیجیتالی تراکنش‌ها نیز به اصطلاح در این بلاک چین‌ها قرار می‌گیرند. 

در پکیج آموزش بیت کوین خواهید آموخت زمانیکه یک شخص اقدام به تغییر یک حرف را در یک بلاک چین تغییر‌دهد، این تغییر توسط همه قابل مشاهده خواهد بود و به همین دلیل است که امکان تقلب وجود ندارد. هرکسی می‌تواند در کیف پول خود اعتبار و صحت تبادلات را بررسی کند. دقت داشته باشید که صحت هر تراکنش در واقع توسط امضای دیجیتالی که مربوط به آدرس‌های مختلف است محافظت می‌شود.

در پکیج آموزش بیت کوین با ویژگی‌های این سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال آشنا می‌شوید

جالب است بدانید که بیت کوین دارای ویژگی‌های بسیاری است که در واقع شما با ورود به این شبکه آن‌ها را خواهید شناخت.

از جمله ویژگی‌های مثبت بیت کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:بیت کوین غیرمتمرکز است!

اینکه بیت کوین غیر متمرکز است، در واقع مهم‌ترین عامل استفاده از آن به شمار می‌آید. دقت داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال به گونه‌ای طراحی شده است که هر شخص و یا کسب و کاری می‌تواند از آن استفاده کند.

ناشناس است!

در پکیج آموزش بیت کوین خواهید دانست که این ارز دیجیتال به صورت کاملاً ناشناس خرید و فروش می‌شود. امروزه با توجه به اینکه بانک‌ها تقریباً همه چیز را درباره مشتریان خود می‌دانند، استفاده از یک سرمایه‌گذاری تمام ناشناس می‌تواند به شما در حفظ امنیت کمک بسیار زیادی داشته باشد.

بیت کوین شفاف است!

دقت داشته باشید اینکه هویت افراد در بیت کوین ناشناس است، در واقع باعث نمی‌شود تا تراکنش‌های این ارز دیجیتال به صورت غیرشفاف انجام گیرد. در واقع هر شخصی می‌تواند با مطالعه‌ی دفتر حساب بلاک چین میزان کل سرمایه آن را تخمین بزند. اینکه ردیابی افراد از آدرس بیت کوین همچنان هم ناممکن است در واقع امریست که امنیت را به دنبال دارد نه محدودیت و غیرشفاف بودن را.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه