امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

مام خوشبو کننده یا دئودورانت Aloe Ever-Shield Forever

بر طرف کننده بوی بد عرق، خوش بو کننده بدن بدون عارضه و سیاه کردن زیر بغل

این محصول از طریق نابود کردن باکتری هایی که مسئول بوی بدن هستند عمل می کند. به عنوان یک امتیاز دیگر، ژل آلوئه ورا پوست زیر بغل را لطیف کرده و موجب کاهش احساس سوزش و آماس(التهاب) پوست پس از تراشیدن مو می شود.

فاقد نمک آلومینیوم:

مام خوشبو کننده فوراور لیوینگ حاوی ژل آلوئه ورا است و خطرات و مضرات ضد عرق های حاوی نمک آلومینیم موجود در فروشگاهها و داروخانه را ندارد،آلومینیوم یک فلز سمی خطرناک است که می تواند به داخل پوست نفوذ کند. قرار گرفتن در معرض ضد عرق ها بطور دائم می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه، آلزایمر و ناتوانی کلیه و بیماری های استخوانی را بالا ببرد.به دلیل تاثیرات آلومینیم بر فعالیت غده پاراتیروئید بر روی غلظت کلسیم به طوری که افزایش این سم موجب افزایش کلسیم خون و به نوبه خود درد های استخوانی،مشکلات روانی و پوست می شود.

بدون ایجاد لکه:

این مام طبیعی، بصورت یک ژل است که لباس ها را لک نمی کند و به راحتی از بین می رود. بعضی دئودورانت یا مام ضد عرق حتی پس از شسته شدن با صابون نیز باقی می مانند. اثرات ژل این مام به نرمی و راحتی شسته می شود تا پوست و منافذ آن سالم بماند.همچنین مصرف این مام خوشبو کننده در دراز مدت زیر بغل را سیاه نمی کند.

مام زیر بغل آلوئه ورا

وقتی که دمای هوا بالا می رود و فشار هوا زیاد می شود، بسیار عالی خواهد بود اگر بتوانید احساس سرزندگی و طراوت را از همان آغاز روز در خود ایجاد کنید. خوشبو کننده آلوئه اور شیلد (یا در واقع، محافظ همیشگی آلوئه)، شما را در برابر تمام بوی بد زیر بغل تان محافظت می کند. حتی می توانید این مام را بلافاصله پس از استحمام یا موم انداختن مصرف کنید بی آن که نگران سوزش پوست خود باشید. آلوئه اور شیلد پوست زیر بغل تان را نرم می کند، لکه ای روی لباس هایتان نمی اندازد و بدون ذره ای آسیب رساندن به پوست، خواص خوشبو کنندگی آلوئه ورا را به حداکثر می رساند.

- رفع مؤثر بوی نامطبوع زیر بغل ترکیب غنی و ملایم
- ساخته شده از ژل آلوئه ورا

ضد سرطان سینه
- بدون مواد ضد عرق مضر برای سلامتی (نمک های آلومینیوم) موجود در اکثر دئودورانت ها
- احساس پاکیزگی، خنکی و تازگی در طول روز
- بدون ایجاد لکه روی لباس
- قابل استفاده مسقیما پس از دوش گرفتن بدون ایجاد سوزش

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه