امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارزهای دیجیتال دنیای بسیار پیچیده‌ای دارند. اولین ارز دیجیتال در دنیا بیت کوین بود که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. امروزه با توجه به توسعه ارزهای دیجیتال و رایج شدن آن‌ها میان مردم، تعداد بی‌شماری از این ارزها به بازار معرفی شده‌اند.

این ارزهای دیجیتالی ممکن است در ابتدا محبوبیت خاصی نداشته باشند. در نتیجه قیمت و ارزش آن‌ها نیز بالا نیست، اما با گذر زمان ممکن است هر کدام از آن‌ها ارزش پیدا کنند و بر سر زبان‌ها بیافتند.

شیبا اینو، یکی از ازرهای دیجیتالی است که به تازگی محبوبیت پیدا کرده و ارزش آن بسیار زیاده شده است. این ارز دیجیتالی، یکی از توکن‌هایی است که با پیدایش دوج کوین، به وجود آمد.

افراد برای معامله ارزهای دیجیتال خود با پول ملی می‌توانند از صرافی‌ها استفاده کنند. از جمله صرافی‌های ایرانی که می‌توان برای معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کرد، صرافی Nobitex است.

با nobitex ورود و خرید تتر می‌توانید به دنیای ارزهای دیجیتال راه پیدا کنید. در این مرحله با فروش تتر و خرید Shiba Inu از صرافی بایننس، شما هم می‌توانید یکی از دارندگان ارز دیجیتالی شیبا اینو باشید.

علاوه بر این با ورود به کانال سیگنال اسپات بایننس می‌توانید از تحلیل‌های نوشته شده و سودهای هر ارز به‌ویژه شیبا اینو مطلع شوید. برای آشنایی بیشتر با ارز دیجیتالی شیبا اینو با ما همراه باشید.

شیبا اینو چیست؟

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، شیبا اینو یکی از توکن‌هایی است که بعد از پیدایش دوج کوین، به وجود آمد. نام این ارز دیجیتال برگرفته از نام یک نژاد سگ ژانی به نام Shiba Inu است. این سگ در ابتدا نماد دوج کوین بود، اما با روی کار آمدن ارز شیبا، این سگ، نماد ارز دیجیتالی شیبا اینو شد.

شیبا اینو، در بازار و بین ارزهای دیجیتالی معروف به قاتل دوج کوین است، زیرا همواره در حال پیشرفت بوده و سعی دارد دوج کوین را پشت سر بگذارد.

ارز دیجیتالی شیبا اینو با نام اختصاری SHIB نیز شناخته می‌شود. افرادی که با این نوع ارزهای دیجیتالی مخالف هستند، به آن‌ شت کوین یا سکه‌های بی‌ارزش می‌گویند.

شیبا اینو در واقع به عنوان یک ارز دیجیتال مستقل شناخته نمی‌شود و فقط نوعی توکن است که بر پایه بلاک چین اتریوم به حساب می‌آید.

اشخاصی که چنین ارز دیجیتالی دارند، می‌توانند به سیگنال اسپات بایننس وارد شوند و در آن جا معاملات پرسود ارزها را مشاهده کنند.

این افراد می‌توانند با استفاده از این سیگنال، تحلیل‌های مرتبط با ارزهای دیجیتالی را ببینند. بنابراین افراد با دقت به این تحلیل‌ها می‌توانند ارزهای دیجیتال پرسودی را برای خود بخرند.

چرا شیبا اینو نوعی شت کوین به شمار می‌رود؟

برخی از کارشناسان وجود دارند که ایرادات جدی به ساختار، نحوه پیدایش و فعالیت این ارز دیجیتالی می‌گیرند. همان‌طور که می‌دانید شت کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که با گذشت زمان از ارزش آن‌ها کم می‌شود و در آخر هیچ آینده‌ای برای آن‌ها وجود نخواهد داشت.

با این حال نمی‌توان به‌صورت قطعی اعلام کرد که ارز دیجیتال SHiba INU نوعی شت کوین است، اما مدارکی وجود دارد که این نظریه را جدی‌تر نشان می‌دهد. از جمله این مدارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ارائه نکردن راه حل

ارزهای دیجیتالی جدید برای این که بتوانند هویت خود را آشکار کنند معمولا مشکلاتی را برطرف خواهند کرد یا برای آن‌ها برنامه‌ریزی دارند. برخی از سازندگان ارزهای دیجیتالی نیز هستند که به‌صورت ظاهری مشکلاتی را ساخته و ارز دیجیتالی را برای رفع مشکلات، به بازار ارائه می‌کنند.

با این حال ارز شیبا اینو هیچ راه حلی برای حل مشکلات ارائه نداده است. به همین دلیل کارشناسان اعتقاد دارند که ارائه این ارز فقط به قصد سوار شدن بر موج دوج کوین بوده است تا از افزایش قیمت آن استفاده کند.

نام سازنده شیبا اینو مشخص نیست

در واقع هیچ یک از خریداران رمز ارز شیبا اینو اطلاعاتی درباره سازنده این ارز دیجیتالی ندارند. به همین دلیل شبهه‌هایی درباره آن به وجود می‌آید.

منتشر نشدن سند ارزیابی توسط شیبا اینو

سند ارزیابی یا وایت پیپر، نوعی سند است که ارز دیجیتال برای مطرح کردن مشکلات شناسایی شده توسط آن، ارائه می‌کند. در این سند چندین مشکل شناسایی می‌شود که با ارائه ارز دیجیتالی مورد نظر سازندگان، تمام مشکلات گفته شده رفع خواهند شد.

با توجه به مطالب گفته شده می‌توان گفت که سند ارزیابی نشان می‌دهد آیا ارز دیجیتالی که تازه به بازار وارد شده است برنامه و هدف خاصی دارد یا خیر.

از کدام صرافی ارز شیبا بخریم؟

در ابتدا به دلیل ابهامات زیادی که از این ارز دیجیتالی وجود داشت، صرافی‌های بزرگ مانند بایننس از قرار دادن ارز شیبا اینو در فهرست خود امتناع می‌کردند، اما وقتی ارزش این ارز دیجیتالی چندین برابر شد آن‌ها نیز آن را در فهرست خود قرار دادند.بنابراین برای خرید شیبا اینو می‌توانید به صرافی بایننس نیز مراجعه کنید. با این حال مسئولان بایننس به هیچ عنوان خرید شیبا اینو را به دیگر افراد پیشنهاد نمی‌دهند.

افرادی که قصد خرید این ارز دیجیتالی را دارند، می‌توانند به غیر از بایننس به صرافی‌های پولینکس، بیت مارت، بیت فارکس، Coinbene، صرافی HOO، سواپ، XO، Gate.io و انواع صرافی‌های ایرانی مراجعه کنند.

افراد با nobitex ورود که یک صرافی ایرانی است، می‌توانند تتر بخرند و در صرافی بایننس تترهای خود را با شیبا اینو معامله کنند.

ارزش خرید شیبا اینو چقدر است؟

این ارز دیجیتالی به واسطه تبلیغات زیادی که انجام داد، توانست به‌سرعت برای خود جایگاه بالایی به‌دست آورد. به‌طوری که در هفته‌های اخیر این ارز دیجیتالی بیش از 240 برابر رشد داشته است.

شیبا اینو در مدت زمان بسیار کمی‌توانست مارکت کپی بالایی پیدا کند و به همین دلیل در بین 20 گزینه برتر در بین ارزهای دیجیتالی قرار گرفت.

تحلیل‌های نوشته شده درباره شیبا اینو

با توجه به تحلیل‌های موجود در سیگنال اسپات بایننس می‌توان گفت که آینده ارز شیبا به شکل زیر پیش‌بینی می‌شود.

قیمت شیبا اینو در یک کانال صعودی است و همواره افزایش پیدا می‌کند. با این حال این ارز دیجیتالی به دفعات به خط میانی، سقف و کف این کانال واکنش نشان داده است.

هم اکنون قیمت این ارز در کنج صعودی قرار دارد. در مواردی که این اتفاق رخ می‌دهد باید منتظر ماند تا قیمت روند نزولی خود را آغاز کند. به همین دلیل لازم است تا مدتی را صبر کرد تا متوجه شویم آیا این ارز روند نزولی پیدا می‌کند یا صعودی.

مراحل خرید ارز شیبا اینو

با گذراندن مراحل زیر می‌توانید ارز دیجیتالی شیبا اینو را بخرید.

ابتدا روی تلفن همراه خود یک کیف پول نصب کنید که ارز شیبا را نیز پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، والت کوین بیس بهترین گزینه برای ذخیره شیبا اینو است.حال برای تبادل شیبا اینو به خرید اتریوم نیاز است، زیرا معاملات این ارز دیجیتالی براساس بستر بلاک چین اتریوم انجام می‌شوند.در مرحله بعد می‌توانید در یک صرافی حساب باز کنید که شیبا اینو را نیز پشتیبانی می‌کند. این صرافی‌ها می‌توانند بایننس یا غیره باشند.حال لازم است تا با خرید اتریوم به میزان نیاز ارز شیبا اینو تهیه کنید.بعد از خرید این ارزهای دیجیتال می‌توانید آن‌ها را در کیف پول روی تلفن همراه خود، ذخیره کنید
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه