امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

با موفقیت و رشد پروژه‌های رمزارزها در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین گرایش روز افزون افراد برای خرید و سرمایه‌گذاری در این زمینه، رمز ارز دیگر مفهوم عجیبی نیست. امروزه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی، ریسک‌های بالایی را متحمل می‌شوند، زیرا همان‌طور که می‌دانید، بازار ارزهای دیجیتال بسیار بی‌ثبات است، افزایش و کاهش ناگهانی اخیر قیمت‌ها گواه این ادعا است. در بازار چندین و چند ارز رمزنگاری شده مختلف وجود دارد که پررونق‌ترین آنها بیت کوین، اتریوم و دوج‌کوین بوده‌اند. اکنون در دنیای رمزنگاری، ارز دیجیتال دیگری به نام ارز دیجیتال سیف مون مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه ارز دیجیتال سیف مون همین امسال معرفی شده و یک رمز ارز جدید است، اما این ارز رمزنگاری جدید در طی ماه‌های اخیر همواره در مدار رشد قرار داشته است.

ارز دیجیتال سیف مون SafeMoon چیست؟

سیف مون یک آلت کوین است، یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین که با وجود شباهت به بیت کوین، تفاوت‌های بارزی نیز دارد. این ارز دیجیتال در مارس 2021 راه اندازی شد و در حال حاضر بیشتر از 1 میلیون کاربر به خود جذب کرده است. توسعه دهندگان سیف مون آن را یک ارز دیجیتال نمی‌دانند. آن‌ها سیف مون را یک توکن متعلق به امور مالی غیر متمرکز دیفای معرفی می‌کنند.

در پاسخ به سوال سیف مون چیست باید گفت: یک توکن DeFi یا غیرمتمرکز است که بر بستر بلاک چین بایننس اسمارت چین قرار دارد. طبق شنیده‌ها "John Karony" مدیرعامل این پروژه است. سیف مون با شعار "ایمن به سوی ماه" به عنوان یک پروتکل در ایالات متحده، مستقر است. در حال حاضر ارزش این توکن زیر 1 دلار آمریکا می‌باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه