امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
1

بسیاری از مردم ادعا می کنند که در بازار فارکس می توان پول زیادی به دست آورد. آنها حقیقت را می گویند، اما قبل از اینکه بتوانید در فارکس درآمد کسب کنید، باید فارکس را یاد بگیرید. چیزهای زیادی در مورد بازار وجود دارد که برای موفقیت باید بدانید و این نکات آغاز این موفقیت است.

قبل از شروع معامله، انواع بازارهای فارکس را بدانید. نحوه عملکرد این بازارها با جفت ارزهای خاص را تشخیص دهید. اگر نمی توانید روندها و صعودها و سایر اطلاعات را تشخیص دهید، قطعاً پول خود را روی معاملات از دست می دهید. تحقیقات بازار مناسب در این پلت فرم معاملاتی ضروری است.

از تجربه تجارت فارکس خود انتظار سود ثابتی نداشته باشید. بازار فارکس به احتمالات بازی متکی است. این اجتناب ناپذیر است که احتمالات همیشه به نفع شما کار نکنند. وقتی یکی از معاملات شما انتظارات شما را برآورده نمی کند، ناامید نشوید. آنچه را که می توانید از تجارت بیاموزید و موقعیت خود را در معاملات بعدی بهبود بخشید.

بیشتر بدانید:

آیا می خواهید در بازار فارکس پیشرفت کنید؟ این ایده ها را امتحان کنید

قبل از انجام هر کاری، میزان ریسکی که می خواهید بپذیرید را مشخص کنید. این یک قطعه اطلاعات ساده، کل راه راه اندازی سیستم معاملاتی خود را راهنمایی می کند. کسی که حاضر است ریسک های زیادی را بپذیرد و استطاعت از دست دادن کل سهام خود را داشته باشد، از سیستم بسیار متفاوتی پیروی می کند تا کسی که می ترسد یک سکه از دست بدهد.

مهم نیست که در هنگام استفاده از فارکس با چه نوع موقعیتی روبرو می شوید، همیشه به برنامه ای برای پیمایش در آن نیاز دارید. یک ایده خوب این است که استراتژی فعلی را که استفاده می کنید در نظر بگیرید و هر هفته یا حتی هر روز آن را تجدید نظر کنید. داده‌های خود را بررسی کنید و ببینید که چگونه می‌توانید استراتژی کلی خود را تغییر دهید تا در زمان فرا رسیدن زمان آن از پارازیت خلاص شوید.

یک قانون خوب برای معامله گران مبتدی فارکس، یافتن کارگزاری است که سطح تخصص و اهداف تجاری شما با آنچه که کارگزار می تواند ارائه دهد، مطابقت داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که کارگزار با مشتریانی که اهداف مشابهی با شما دارند معامله می‌کند یا با آنها برخورد کرده است، تا بدانید کارگزار شما می‌داند که به چه هدفی می‌خواهید برسید.

نحوه معامله جفتی در ساعات فعال بازار را بیاموزید. اگر بتوانید نحوه همپوشانی ساعات بازار را بدانید: لندن و نیویورک، ممکن است دریابید که گزینه های بیشتری برای کار با آنها دارید. بیاموزید که چه زمانی بیشترین تعداد معاملات انجام می شود و وارد آن شوید.

با نگاهی به تجارت فارکس در شرایط بیسبال، شما در تلاش نیستید که در اولین بار تا ضربات خفاش به یک بازی خانگی دست پیدا کنید. از بانتی که شما را به پایه اول می رساند خوشحال باشید. سپس آرزوهای خود را به دو و سپس سه برابر کنید. این مسابقه ای است که با دقت و نه سرعت برنده می شود.

در جریان وضعیت اشتغال در کشور باشید. افزایش نرخ بیکاری در یک کشور نشان دهنده تضعیف اقتصاد است. این اغلب منجر به کاهش نرخ بهره توسط دولت می شود که اثرات نامطلوبی بر پول کشور دارد. همه اینها بر نحوه معامله این ارز در بازار فارکس تأثیر می گذارد.

هنگامی که یک برنامه معاملاتی در اختیار دارید، به آن پایبند باشید. به تجربیات و دانشی که به دست آورده اید اعتماد کنید تا شما را به خوبی راهنمایی کند. اگر ضرر دارید، تنظیمات را انجام دهید، از آن درس بگیرید و به تجارت ادامه دهید. شما می توانید شانس خود را برگردانید، اما باید به آن پایبند باشید و مصمم باشید.

جذاب ترین تجارت فارکس، معاملات روزانه است. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا معاملات روز فارکس برای شما مناسب است، مطمئن شوید که سرمایه کافی برای معامله، یک کامپیوتر فوق العاده سریع، اتصال به اینترنت و توانایی نظارت بر بازارها به صورت 24/7 دارید (زیرا آنها هرگز متوقف نمی شوند). همچنین مهم است که مطمئن شوید که دانش لازم برای کار در چنین عرصه‌ای پرنوسان و سریع را دارید.

اگر به دنبال تبدیل شدن به یک متخصص فارکس هستید، خواندن اطلاعات آنلاین برای شما کافی نخواهد بود، زیرا بیشتر آن فقط برای مبتدیان است. خوشبختانه، کتاب های زیادی وجود دارد که به شما بیش از اصول اولیه را آموزش می دهد. در چنین کتاب هایی با ابزارهای مورد استفاده توسط معامله گران حرفه ای آشنا خواهید شد.

هنگامی که برای ایجاد یک برنامه یا هدف وقت گذاشتید، به اسلحه خود بچسبید! به هر دلیلی از آن برنامه دور نشوید یا مطمئناً متوجه می شوید که خطراتی که انجام می دهید شما را به سمت ویرانی مالی سوق می دهد. بازه زمانی را که قرار است بهترین کار را برای شما انجام دهد را بشناسید و به آن پایبند باشید.

برای یادگیری مدیریت پول وقت بگذارید. هنگامی که برای به دست آوردن پول خود در بازار فارکس سخت کار کردید، باید یاد بگیرید که از آنچه به دست آورده اید محافظت کنید. شما می خواهید سود خود را به حداکثر برسانید اما ضرر خود را به حداقل برسانید. اجازه دهید سود به سود شما بیشتر شود، اما مطمئن شوید که ضرر خود را کوتاه کنید.

اگر تازه وارد فارکس شده اید، به روش های تجارت آسان مانند شکست های تجاری پایبند باشید. شکست های تجاری به شناسایی یک روند جدید قبل از توسعه کامل آن اشاره دارد. زمانی که بازار باز می شود، باید به نمودارهای زمان واقعی نگاه کنید تا مشخص کنید یک ارز در آن روز کجا می رود.

هنگام معامله با معاملات، باید بدانید که چه زمانی متوقف شوید و پول خود را بیرون بکشید. اگرچه ممکن است قمار ایده خوبی به نظر برسد، اما نمی‌خواهید پول زیادی را روی چیزی که به وضوح می‌بینید کار نمی‌کند ریسک کنید. ضررهای خود را کاهش دهید و به سراغ چیزهای پردرآمدتر بروید.

اندازه‌گیری حاشیه سود و زیان (P/L) هر ماه به شما کمک می‌کند به جای نزدیک شدن به فارکس با رویکردی کوتاه‌نگر از سود فوری یا ترس از ضرر، تصویر بزرگ‌تر را بهتر ببینید. می‌خواهید این کار را به‌جای هفتگی یا روزانه به‌صورت ماهانه انجام دهید، زیرا با مشاهده مکرر P/L خود، تصور اشتباهی در مورد مسیری که به آن می‌روید به شما می‌دهد. هر کسی ممکن است چند روز بد داشته باشد.

این نکات همگی برای کمک به شما در دستیابی به اهداف بازار فارکس نوشته شده اند. شما می خواهید کسب درآمد کنید و آن را از دست ندهید و اگر نکات و توصیه هایی که در این مقاله گنجانده شده است را رعایت کنید، مطمئناً آینده بسیار سودآوری در سرمایه گذاری های بازار فارکس خود خواهید داشت.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه