امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

نمره ارتباط بالا به این معنی است که تبلیغ شما بیشتر از سایر تبلیغاتی که با آن رقابت می کنید، برای مخاطبان هدف نشان داده می شود. این به عملکرد بهتر و هزینه های پایین تر تبدیل می شود.

عملکرد  تبلیغاتی و اثربخشی بودجه احتمالاً ناشی از تأثیر متقابل پیچیده نقاط داده ای است که در سیستم های هوش مصنوعی استفاده می شود و مبادلات تبلیغاتی امروز را تأمین می کند.

امروزه ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارند که می توانند به طور خودکار هزینه تبلیغات و هدف گذاری را بهینه کنند. هوش مصنوعی می تواند هزینه تبلیغات و داده های هدف شما را پردازش کند، به نتایج خود نگاه کند، سپس یاد بگیرد که چه عملکردهایی (تغییر در هزینه ها، تغییر در هدف گیری و غیره) عملکرد بهتری دارند. همچنین می تواند این کار را در مقیاس گسترده، در تعداد زیادی از کمپین های پیچیده انجام دهد.

به طور کلی، توانایی هوش مصنوعی در یادگیری و پیشرفت بدون دخالت انسان، یک مزیت رقابتی عظیم برای این برند نسبت به برنامه های تبلیغاتی با نیروی انسانی و برنامه هایی که از نرم افزارهای سنتی استفاده می کنند، داد.

هوش مصنوعی نحوه عملکرد تبلیغات شما را تعیین می کند و حتی می تواند به شما کمک کند عملکرد را به طرز چشمگیری افزایش دهید. اما امروزه از آن برای ساده سازی اساسی کارهایی که در ساخت کمپین های تبلیغاتی انجام می شود نیز استفاده می شود.

اما، برخی از ابزارهای موجود در بازار، این کار را یک قدم جلوتر می برند.بااستفاده از هوش مصنوعی در واقع  آگهی فیس بوک و اینستاگرام را از ابتدا برای شما می نویسد و تبلیغات برای تبدیل  بر اساس آنچه در گذشته کار کرده است، طراحی می کند. این ابزار با گذشت زمان به خودی خود بهتر می شود، زیرا از هر تبلیغ جدید می آموزد که چه زبانی منجر به عملکرد بهتر می شود.

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی همچنین می توانند به شما در صرفه جویی در وقت در مدیریت کلی تبلیغات تبلیغاتی کمک کنند.هوش مصنوعی از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل سریع و کارآمد کمپین های تبلیغاتی شما استفاده می کند، سپس آن را با توانایی ایجاد تغییر در بین کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک، گوگل و بینگ با چند هماهنگ می شود.

اگر یک تبلیغ کننده یا بازاریابی هستید که به تبلیغات پولی متکی هستید، هوش مصنوعی به شما در افزایش درآمد و کاهش هزینه ها کمک کند

انجام این کار به معنای ایجاد یک مزیت رقابتی غیرقابل غلبه است. به تأخیر انداختن به معنای خطر عقب ماندن است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه