امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 


چرا گوگل وردپرس را انتخاب کرده است؟

سیستم های مدیریت محتوای بسیاری به صورت متن باز ارایه شده و مورد استفاده طیف وسیعی از طراحان وبسایت قرار گرفته اند. از این میان می توان به جوملا و دروپال اشاره نمود. مهمترین فاکتور برای سنجش موفقیت یک سیستم مدیریت محتوا تعداد وبمستران و کدنویس هایی است که از آن استفاده می کنند. وردپرس در این زمینه با اختلاف زیادی پیشتاز است. مهمترین دلایل گوگل برای انتخاب وردپرس عبارتند از:

  • در حال حاضر 60 درصد از سایت هایی که با CMS طراحی می شوند از وردپرس استفاده می کنند و نزدیک به یک سوم سایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند.
  • جامعه ای بزرگ از متخصصین و طراحان حرفه ای بر روی وردپرس فعالیت می کنند که پشتوانه ای ارزشمند برای پیشرفت و ارتقای آن هستند.
  • کتابخانه ای عظیم از افزونه و قالب های وردپرسی در دسترس است که در واقع بخش عظیمی از مسیر پیشرفت را طی نموده است.
همکاری گوگل و وردپرس در سال 2018

با مراجغه به صفحه سایت های ایران طراحی شده با وردپرس

می توانید نمونه هایی موفق از این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند در ایران را ببینید.مثلا chalghoz.ir

اهداف گوگل در سایت 2018 چیست؟

گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که در جولای 2018 سرعت سایت به یکی از فاکتورهای رسمی رتبه بندی نتایج تبدیل خواهد شد. گوگل به همه توصیه کرده است که تا این تاریخ سرعت سایت خود را به وضعیت Good یعنی بالای 79 در ابزار Page speed insights برسانند.

هچنین گوگل اعلام کرده است که از اوایل 2018 الگوریتم Mobile First Index

به تدریج جایگزین الگوریتم قبلی خواهد شد و از این به بعد نسخه موبایل سایت ها اولویت اصلی گوگل برای تعیین جایگاه آنها خواهد بود.

گوگل از سال 2015 تصمیم گرفت در مسیر بهینه سازی سایت ها و افزایش سرعت صفحات به طراحان وب سایت ها کمک و پروژه ی AMP نتیجه این تصمیم بود.

در سال 2018 گوگل بر روی 3 فاکتور مهم تاکید می کند، سرعت، سرعت و دوباره سرعت!

همه این فعالیت ها نشان می دهد که افزایش جستجوی کاربران از طریق تلفن همراه رشد بسیار زیادی داشته است و گوگل توجه ویژه ای به این اتفاق خواهد داشت. در نتیجه تصمیم گرفته است با سرمایه گذاری بر روی وردپرس عملا طیف وسیعی از سایت های اینترنتی را مورد حمایت خود قرار دهد.

معیار رتبه بندی سایت ها در گوگل چیست؟

این همکاری چه پیامی برای ما خواهد داشت؟

همه ما به خوبی میدانیم که وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای موجود در فضای اینترنت است ولی بسیاری براین باورند که از نظر سرعت و امنیت در بهترین سطح ممکن قرار ندارند. این افراد طراحی سایت با cms اختصاصی را ترجیح می دهند و اعتقاد دارند که نتیحه کار سطح کیفی بالاتری خواهد داشت.

هزینه های طراحی سایت با cms اختصاصی و مشکلات مربوط به پشتیبانی و ارتقای آن موجب می شود که طراحی سایت با وردپرس هنوز یک گزینه بسیار جذاب برای بسیاری از شرکت ها و مجموعه های کوچک و متوسط در فضای اینترنت باشد. حالا با توجه ویژه ای که گوگل به این سیستم مدیریت محتوا داشته است می توانیم امیدوار باشیم که سهم آن از فضای رقابتی طراحی سایت در آینده ای نزدیک بیشتر نیز خواهد شد.

این همکاری به ما نشان می دهد که اولا باید وردپرس را گزینه ای ایده آل برای طراحی سایت خود بدانیم و البته توجه ویژه ای به کیفیت کدنویسی و سرعت سایت خود داشته باشیم. وردپرس به تنهایی نمی تواند موجب موفقیت شما باشد ولی پیاده سازی یک قالب اختصاصی و قدرتمند در کنار رعایت استانداردهای سئو و بهینه سازی می تواند بهترین مسیر برای ورود به فضای رقابت اینترنتی باشد.

بنظر شما وردپرس چقدر برای شروع یک تجارت مناسب است؟ و در چه شرایطی باید به طراحی سایت با cms اختصاصی فکر کنیم؟

منبع:وبسیما

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه