امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

خط چشم مایع فوراور Precision Liquid Eyeliner کد 419

«بی‌خطا با سونیا: خط چشم مایع پِرسیژِن»

(flawless by Sonya® Precision Liquid Eyeliner)

عاشقش خواهید شد

این خط چشم مایع فوراور بسیار دقیق که از آلوئه به دست آمده، استفاده از خط چشم را برای شما بسیار راحت کرده است. این مداد دارای طراحی ارگونومیک است و همین امر سبب می‌شود در دست گرفتن و استفاده از این مداد بسیار راحت و بدون لغزش باشد.

خط چشم مایع پرسیژن، محصول فوراور لیوینگ مجهز به یک نوک بسیار ظریف و دقیق است که به شما امکان می‌دهد چشمان خود را به شیوه دلخواه‌تان خط بکشید، خواه این خط باریک و ظریف، و خواه ضخیم و توپر باشد. نوکِ انعطاف پذیر این مداد به شما امکان می‌دهد کنترل کامل بر خط چشم داشته باشید و خطوطی دقیق با پهنای دلخواه خود بکشید. شکلِ باریک و ویژه‌ی این محصول به شما امکان می‌دهد تا مستقیما خطی منحنی ترسیم نمایید.

خط چشم مایع پرسیژن حاوی رنگدانه‌هایی غتی است که به خاطر فرمول ویژه‌ی خود، به سرعت خشک می‌شود و رنگ مطلوب‌تان را با دوام بیشتر و به مدتی طولانی‌تر بر چشم‌تان نگه می‌دارد.

خط چشم مایع پرسیژن، بی‌خطا است و متناسب با هر سبک و ظاهری است که شما می‌خواهید به چشم خود بدهید. فقط کافی است بدانید که چه تصویری مطلوب چشمان شما است.

چگونه به ظاهر مطلوب برسیم

خط تکی: برای ظاهری بی‌نقص و روزمره. خط منحنی مورد نظر بر روی چشم خود را به سه قسمت تقسیم کنید. خط چشم را به آرامی روی وسط منحنی قرار دهید، و به آرامی آن را به دو سرِ هر قسمت بکشید.

خط جسورانه: برای رسیدن به ظاهری اغواکننده و جسور. مداد را به آرامی روی پایه‌ی مژه‌های خود قرار دهید و آن را به آهستگی در امتداد خط مژه‌ها به سمت مرکز بیرونی و دور چشم بکشید. هر چه به سمت بیرون می‌رسید، فشار را اندکی بیشتر کنید تا خط، ضخیم‌تر شود. در پایان، با استفاده از نوک دقیق مداد، خط را در امتداد بیرونی چشم پخش کنید و به آرامی به سمت بالا بکشید تا ظاهری جسورانه و اغواگر پیدا کنید.

چشم گربه: ظاهری تنها و پررنگ. کار آرایش را با ترسیم یک خط دور خط مژه‌های خود شروع کنید. برای ایجاد بال، از مرکز چشم به سمت کناره‌های چشم و انتهای ابرو، زاویه‌ای را دنبال کنید. سپس، بدنه‌ای این بال را به ضخامت دلخواه خود ضخیم کنید (خط را به مرور ضخیم کنید. همیشه می‌توانید هرچقدر خواستید به ضخامت این خط اضافه کنید!). در پایان، فضای خالی را پر کنید، خط‌های اضافی ناشی از لغزش دست را با دستمال پاک کنید تا لبه‌های خط‌تان تیز و تمیز باشد.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه