امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

در طول ماه‌های سرد و خشک زمستان، کمبود رطوبت در فضای خانه‌ به یک معضل جدی تبدیل می‌شود و این مسئله مشکلاتی نظیر خون‌دماغ شدن، خشکی پوست و افزایش احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا را به همراه خواهد داشت.

اگر آلرژی شما در طول فصول سرد عود می کند مقصر اصلی هوای خشک است.تخم مرغ مرطوب کننده ی هوا با ایجاد بخار سرد رطوبت هوای مورد نیاز و کافی را در منزل شما فراهم می کند.

. 

بخور سرد فواید بسیاری دارد که از جمله آن می توان به کاهش استرس، بهبود سرفه، طراوت بخشیدن به پوست و تسریع درمان سرماخوردگی اشاره نمود. یکی از انواع این محصولات تولید بخور سرد، دستگاه های بخور رومیزی است. این دستگاه ها دارای ظرفیت و حجم کمتری نسبت به محصولات مشابه خود می باشند، به همین دلیل می توانید از آنها بر روی میز کار، میز تحریر، اطاق کودک و... استفاده نمایید.

ویژگی های این محصول:

-ابعاد: 12cm * 8cm * 8cm

-قابلیت نگهداری 100ml آب و 4ساعت خروج بخار

-دارای پورت USB و شارژ آسان

-دارای پایه ی ضد لغزش

-کلید روشن و خاموش لمسی و فشاری

-همراه با فیلتر یدک

-دارای قابلیت اسپری هوای سرد به صورت پیوسته و غیر پیوسته

-دارای 3 رنگ صورتی،آبی،سفید

-قابلیت پخش 7 رنگ نور LED

-کوچک سبک و قابل حمل

هرگونه لوازم دارای پورت USB می تواند تخم مرغ شما را شارژ کند.از قبیل پاوربانک، لب تاب، شارژر USB در ماشین و هرگونه وسیله ی دارای خروجی USB.شما به راحتی می توانید این وسیله ی کوچک و سبک را در منزل،محل کار،ماشین و در مسافرت های خود به همراه داشته باشید

با پر کردن 100 میلی لیتر آب به مخزن تخم مرغ می توانید تا 4 ساعت هوای مطبوع و مرطوب را استشمام کرده و از پوست و سلامتی خود مراقبت کنید.مصرف هر ساعت آب دستگاه 25 میلی لیتر بوده و عملکرد دستگاه به صورت 10 ثانیه پخش مداوم بخار و 5 ثانیه سکون می باشد.

 

طراحی بی نظیر و دوست داشتنی تخم مرغ،مرطوب و مطلوب کردن هوا و پخش نورهای ملایم و لایت LED در شب علاوه بر تبدیل آن به چراغ خواب برای شما فضای آرام و رمانتیکی را ایجاد کرده و هرگونه احساسات بد، بدخوابی ها و خستگی های شما را می زداید.

همچنین شما می توانید با اضافه کردن مقداری مایعات معطر به آب مخزن فضا را با عطر ملایم بوخور دهید.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه