امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

این کروکودیل یک اسباب بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که قابل استفاده در هر رده ی سنی از 5 سال به بالا می باشد و از دو تا چهار نفره می شود آن را بازی کرد.به دلیل ابعاد کوچک این اسباب بازی می توان به راحتی آن را در سفر ها و کیف خود حمل کرد و کودکان خود را سرگرم کرد.

 

جریان بازی از این قرار است که این کروکودیل که 13 دندان در دهانش دارد دندان درد دارد و شما باید پس از باز کردن دهان آن با لمس و فشار دادن تک به تک دندانهایش بتوانید دندان خراب او را تشخیص دهید.البته باید مراقب باشید.چون با فشار دادن دندان خراب مورد نظر کروکودیل عصبانی شده و دهان خود را به سرعت می بندد.بنابراین بازنده کسی است که کروکودیل دست او را گاز می گیرد.

 

نکته ی جالبی که این بازی را هیجان انگیز می کند این است که با هر بار باز کردن دهان کروکودیل دندان خرابی که مورد نظر اوست به صورت رندم تغییر می کند.بنابراین شما هرگز نمی توانید حدس بزنید که کدام دندان او این بار درد می کند.و به صورت هیجانی تا زمانی که بازیکنی دندان خراب را لمس کند و کروکودیل دستش را گاز بگیرد بازی را نوبتی ادامه می دهید.

 

 

این کروکودیل 13 دندان دارد که به راحتی با فشار انگشت به داخل فرو می روند.همچنین ضربه ی بستن دهان کروکودیل محکم نبوده آسیبی به دست وارد نمی کند و کارکرد آن بدون نیاز به باتری می باشد.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه