امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

 

پیراشکی و سمبوسه از سری غذاهای پرطرفدار و محبوب است که برای تهیه آن در منزل نیازمند قالب های مخصوص می باشد، با توجه به نیاز شما مشتری های عزیز ما قالب های مخصوص تهیه پیراشکی را در بسته بندی 2 عددی به همراه یک وردنه عرضه نمونه ایم تا شما بتوانید بهترین و سالم ترین پیراشکی و سمبوسه را در خانه خود تهیه کنید.

 

 

 

قالب پیراشکی گوشت این امکان را به شما می دهد با چند حرکت ساده، پیراشکی های یک اندازه و طرح دار بسازید. روش کار با قالب پیراشکی زن بسیا ساده است فقط کافیست خمیر مخصوص را روی قالب قرار دهید و مواد پیراشکی یا سمبوسه را درون آن بریزید، قالب پیراشکی را ببنید و فشار دهید. بعد از بازکردن شما یک پیراشکی طرح دار زیبا دارید.

 

 

 

بسیاری از رستوران ها و فست فوت ها نیز برای تهیهقالب پیراشکی و سمبوسه از این نوع قالب ها استفاده می کنند و به همین دلیل است پیراشکی های آن ها یک اندازه می شود. شما هم می توانید با خرید قالب پیراشکی زن، پیراشکی و سمبوسه های یک اندازه و زیبا داشته باشید. این قالب ها شما را در سفره آرایی نیز کمک می کند، با مقداری ذوق و خلاقیت سفره هایی رنگارنگ و زیبا خواهید داشت.

 

 

بسته بندی این قالب ها دو عددی و در دو سایز مختلف می باشد که بتوانید پیراشکی های بیشتر و متنوعی در زمان کوتاه تر تهیه کنید، جنس قالب ها به گونه ای انتخاب شده که از نظر بهداشتی سالم بوده و هنگام تهیه پیراشکی خمیر شما به قالب ها نچسبد.

 

 

مشخصات و ویژگی های قالب پیراشکی زن:

  • طراحی فوق العاده زیبا
  • استفاده آسان و راحت
  • 2 عدد قالب در دو سایز در یک بسته به همراه یک عدد وردنه
  • تهیه شده از جنس پی وی سی (پلاستیک مرغوب)
  • مناسب برای تهیه پیراشکی گوشت و مرغ، پای های میوه ای و سمبوسه
  • ایجاد برش های منظم و طرح دار

 

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه