امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

یکی از ارزهای دیجیتال که سرمایه گذاری روی آن ممکن است برایتان جالب و شگفت انگیز باشد، ارز دیجیتال ریپل است. ارز دیجیتال ریپل با تمام رمز ارزهایی که تا به حال اسم آن ها را شنیده اید و یا روی آن ها سرمایه گذاری کرده اید متفاوت است. معاملات بیت کوین و یا اتریوم روی شبکه بیت کوین و اتریوم انجام می شود. اما اگر شما ریپل را به عنوان ارز دیجیتال خود انتخاب کرده باشید حتما لازم نیست آن را در شبکه خودش معامله کنید. ریپل و ارز دیجیتال آن که به اختصار XPR نامیده می شود تفاوت هایی با هم دارند.

ارز ریپل xrp چیست؟

ریپل نام شرکت توسعه دهنده ارز دیجیتال XPR است که محصولات دیگری نیز روانه بازار نموده است. برخی کارشناسان می گویند رمزارز ریپل متمرکز است و شرکت بر روی آن تسلط دارد و آن را کنترل می کند. در حالی که شرکت ریپل این ادعا را رد می کند و اعلام کرده است که در معاملات ریپل هیچگونه دخالت و تاثیری ندارد. رمزارز ریپل با داشتن سرعت تراکنش های بالا و کارمزد بسیار پایین در میان سرمایه گذاران از محبوبیت بالایی برخوردار است. با ما همراه باشید تا با این رمزارز و نحوه خرید آن بیشتر آشنا شوید.

میزان دارایی XPR

ارز دیجیتال ریپل نوعی دارایی محسوب می شود که شرکت آمریکایی ریپل سازنده آن است. تعداد آن محدود است و 100 میلیارد واحد است که تمام واحدهای آن در سال 2013 توسط شرکت ریپل صادر شد. در نتیجه این رمزارز بر خلاف بیت کوین و اتریوم استخراج نمی شود. البته تمام 100 میلیارد به یک باره به بازار تزریق نشده است. بلکه 20 میلیارد آن به سرمایه گذاران رسیده است و 80 میلیارد دیگر در یک حساب نگهداری می شود و هر ماه یک میلیارد از آن را وارد بازار ارزهای دیجیتال می کنند. برای اینکه تراکنش های ریپل تایید شود، بر روی XPR LEDGER که یک دفتر کل توزیع شده است ارسال می شود و نودهای موجود روی دفتر تراکنش ها را تایید و ثبت می کنند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه