امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

متأسفانه برای خریدن بیت کوین و اتریوم که از برترین و محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال هستند، تحریم‌های بین‌المللی و سخت‌گیری‌های زیادی وجود دارد. بسیاری از پلتفرم‌هایی که در گذشته مورد استفاده‌ی کاربران ایرانی قرار می‌گرفت و به‌راحتی می‌توانستند برای خرید بیت کوین و اتریوم از آن‌ها استفاده کنند، حالا ایران را در لیست تحریم خود قرار داده‌اند. اگر قصد سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش و لایت کوین بهتر است سراغ صرافی‌های ایرانی بروید.

ساده‌ترین راه برای پیدا کردن صرافی‌های ایرانی جستجوی عبارت‌هایی مانند «خرید بیت کوین» یا «خرید ارز دیجیتال» در گوگل است. همچنین با کمی تحقیق و بررسی در رابطه با نظرات کاربران در مورد صرافی‌های ارز دیجیتال، صرافی مناسب خود را پیدا کرده و اقدام به خرید و فروش آن‌ها کنید. با اینکه خرید و فروش از طریق صرافی‌های ایرانی ساده‌تر به نظر می‌رسد اما چون شما اطلاعات حساسی مانند کارت شناسایی خود را در اختیار فروشنده می‌گذارید، باید حتماً صرافی معتبری را انتخاب کرده و ریسک هر گونه مشکلی را نیز بپذیرید. پس از به پایان رساندن مراحل ثبت نام و تأیید شدن هویت شما، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریده و آن را به کیف پول خود منتقل کنید. شما از طریق کیف پول خود می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظرتان را به هر کیف پولی که می‌خواهید ارسال کنید. فقط به یاد داشته باشید که این کیف پول حتماً باید از ارز دیجیتال مورد نظر شما پشتیبانی کند.

همان‌طور که قبلاً گفته شد برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال به کیف پول نیاز دارید. پس کیف پول مناسبی پیدا کرده و در آن ثبت نام کنید. سپس کلید عمومی یا همان آدرس کیف پول ارسال‌کننده یا دریافت‌کننده را بگیرید. انتقال و دریافت ارزهای دیجیتال پیچیدگی زیادی ندارد و فقط کافی است که کد QR را اسکن کرده و مقدار ارز دیجیتالی که قصد ارسال آن را دارید، تایپ کنید. در ادامه به طور دقیق‌تر این فرآیند را برای شما توضیح خواهیم داد. درواقع فرآیند ارسال و دریافت بیت کوین، اتر، بیت کوین کش و سایر ارزهای دیجیتال به کیف پول، شکل‌های متفاوتی دارد چرا که هر نوع کوین ویژگی‌های منحصر به فرد و گزینه‌های ذخیره‌ی مخصوص به خود را دارد. اما این فرآیند در حالت کلی به شکل زیر انجام می‌گیرد.

در ابتدا داخل کیف پول خود بروید و وارد صفحه‌ی ارسال Send یا دریافت Receive شوید. این کار را می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه‌ای که گویای این عمل است انجام دهید. سپس ارسال یا دریافت ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما فقط می‌توانید کوین‌های مشابه را ارسال یا دریافت کنید. یعنی فقط می‌توان بیت کوین را به بیت کوین و لایت کوین را به لایت کوین ارسال یا دریافت کرد و شما نمی‌توانید بیت کوین خود را به کیف پول اتریوم و برعکس ارسال کنید.

برای ارسال ارز دیجیتال به آدرس عمومی کیف پول دریافت‌کننده بروید و مقداری که قصد ارسال آن را دارید وارد کنید. حتماً باید مقدار کارمزد تراکنش را نیز در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که موجودی کیف پول شما برای انتقال این میزان کافی باشد. پس از اینکه مبلغ مورد نظر شما تأیید شد، آن را چند بار چک کنید تا اشتباهی صورت نگیرد و سپس دکمه‌ی ارسال تراکنش یا Send transaction را بزنید. همچنین باید آدرس عمومی خود و شخص گیرنده را بررسی کنید تا ارز دیجیتال را به آدرس اشتباه نفرستید. می‌توانید همراه با تراکنش خود متنی برای شخص گیرنده ارسال کنید تا دلیل انتقال وجه را بداند. اگر قصد ارسال مقدار زیادی ارز دیجیتال را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا مقدار بسیار کمی از وجه را ارسال کنید تا مطمئن شوید همه‌چیز درست پیش می‌رود. درست است که تحت چنین شرایطی، مجبور به پرداخت دوباره‌ی کارمزد می‌شوید اما در عوض خیال‌تان بابت اینکه کوین‌های خود را به آدرس درستی منتقل کرده‌اید راحت است.

برای دریافت ارز دیجیتال، لازم نیست شما کار خاصی انجام بدهید. تنها کافی است که آدرس عمومی کیف پول خود را در اختیار ارسال‌کننده بگذارید. حواس‌تان باشد که آدرس خود را بررسی کرده و آدرس اشتباه نفرستید. اگر صاحب کیف پول فقط خودتان هستید، می‌توانید به فرد ارسال‌کننده امکان اسکن کد QR را بدهید. پس از آنکه ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتقال دادید، لازم است مدت زمان کوتاهی صبر کنید تا تراکنش انجام شود. انجام تراکنش معمولاً چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد اما اگر شبکه شلوغ باشد این فرآیند ممکن است تا چند ساعت هم زمان ببرد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه