امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ترتل کوین یکی از ارزهای دیجیتال بازار کریپتو است که در سال 2017 توسط دو برنامه نویس به بازار عرضه شد. هدف برنامه نویسان این کوین ایجاد یک ارز با قابلیت های ویژه و قابل توجهی از قبیل ماینینگ ساده توسط کامپیوترهای خانگی، کارمزد انتقال مناسب، انتقال سریع در شبکه و چهارچوب حریم خصوصی بود.

این ارز از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد. تا پیش از نوامبر سال 2018 به دلیل قیمت بسیار پایین آن، استخراج Turtlecoin چندان با استقبال مواجه نمی‌شد؛ چراکه قیمت آن بسیار نازل بود. اما رفته‌رفته مسیر رشد را طی کرد و در سال 2019 توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

علت نام گذاری این ارز به نام ترتل که به معنای لاکپشت است علاقه سازندگان این ارز به کارتون معروف لاکپشت های نینجا بوده است. بر خلاف بسیاری از پروژه ها این پروژه فعالیت خود را بدون هزینه های سنگین تبلیغاتی آغاز کرد شاید دلیل این که در ابتدای راه کمتر کسی این ارز دیجیتال را جدی گرفت نیز همین موضوع بود. ترتل از ابتدا سعی کرد تا از طریق توسعه جامعه متمرکز مسیر موفقیت را طی کند. از این رو در شبکه های اجتماعی ردیت دیسکورد و... شروع به فعالیت کرد و هم اکنون تعداد قابل توجهی اعضای دنبال کننده دارد.

برای ترتل کوین هیچ وایت پیپری (نقشه راه) ارائه نشده است که از دیدگاه منتقدین یکی از دلایل عقب ماندن این کوین می باشد. با این وجود در سال 2021 ترتل کوین موفق شد در رتبه 677 رتبه بندی مارکت کپ قرار بگیرد.

هم اکنون به فعالیت ها و تعداد برنامه نویسان تیم ترتل کوین افزوده شده و آینده بی نظیری برای آن متصور هستیم. این ارز دیجیتال یک تغییر ورژن بسیار مهم پیش رو دارد.

ارز دیجیتال ترتل یک کوین است. به این معنی که بر مبنای ارز دیگری مانند بیت کوین، اتریوم، ترون یا... بنا نشده است و شبکه انتقال مخصوص خودش را دارد. برای توضیح تفاوت توکن و کوین باید بدانید که اکثر میم کوین ها و تمامی شت کوین ها توکن هستند و با ایجاد تغیراتی بر روی کوین های دیگر ایجاد می شوند. به این سادگی که هر کسی می تواند با ایجاد تغیراتی مثل تغییر نام و لوگوی یک ارزی مانند اتریوم یا ترون یک ارز جدید تولید کند. البته توکن های معروف و پیشرفته ای که باعث ارتقای کوین های دیگر شده اند نیز وجود دارد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه