امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

فانتوم (Phantom) کیف پول شبکه بلاک چین سولانا (Solana) است. بستر فانتوم در بازار ارزهای دیجیتال برای مدیریت، ارسال یا دریافت، استیکینگ، تبادل ارزهای دیجیتال مبتنی بر شبکه سولانا و همچنین مدیریت NFTها ایجاد شده است. این کیف پول به شکل افزونه مرورگر اینترنت یا همان Extension، منتشر شده است و بدین صورت فعالیت در پلتفرم‌های دیفای و برنامه های غیرمتمرکز شبکه بلاک چین سوالانا را راحتتر کرده است.

تاریخچه فانتوم (Phantom)

این کیف پول در ماه آپریل 2021 یا فروردین ماه 1400 کار خود را آغاز کرده اما به دلیل حسن سابقه تیم توسعه این والت و همچنین حضور سرمایه‌گذاران نام آشنا و بزرگ حوزه رمز ارزها در لیست سرمایه‌گذاران اولیه آن، در همین عمر بسیار کوتاه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شرکت سرمایه‌گذاری A16Z یکی از شرکت‌های شناخته شده سرمایه‌گذاری خطرپذیر در حوزه کریپتوکارنسی با همکاری بنیاد سولانا، جامپ‌کپ (سرمایه‌گذار 0X و بیت‌مین) 9 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

حضور این سرمایه‌گذاران در کنار تیم فنی و متخصص فانتوم (Phantom)، این کیف پول ارز دیجیتال را به یکی از والت‌های آینده‌دار در شبکه سولانا و حوزه رمزارزها تبدیل کرده است. در حال حاضر تعداد کاربران کیف پول فانتوم به بیش از 400 هزار کاربر رسیده است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه