امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

سری آبپاش و ماشین شور 7 حالته تفنگی یکی از ابزارهای دستی بسیار کاربردی و مناسب برای آبیاری و شست‌وشو محسوب می‌شود. این محصول که با نام سری آبپاش شناخته می‌شود برای ایجاد تغییر در سرعت و فشار آب خروجی از شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.محصول فوق با برخورداری از تکنولوژی ویژه‌ای که در قسمت داخلی آن به‌کار رفته است می‌تواند آب را در 7 حالت مختلف روی سطح مورد نظر بپاشد.

 

 

برای این منظور کافی است بخش سری آبپاش را چرخانده و روی حالت مورد نظر خود قرار دهید. این محصول دارای مکانیزمی است که با قرار گرفتن در مسیر جریان آب می‌تواند فشار و سرعت آب را به واسطه محدود کردن خروجی افزایش دهد، از این‌رو به گزینه‌ای مناسب برای شستن سطوح، وسایل نقلیه و حتی آبیاری گیاهان تبدیل شده است. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به طراحی مناسب دسته‌ی آن اشاره کرد که به‌راحتی شبیه به تفنگ در دستان کاربر قرار می‌گیرد.

 

 

بدنه این آبپاش دارای مواد پلاستیکی است که در ناحیه اتصال دستگ اپراتور از نوعی ریشه ای پلاستیک ساخته شده که باعث عدم لغزش آن در دست می باشد.این محصول با استحکام و دوام بالا بوده و  برای آبیاری جهت صرفه جویی و مصرف آب کمتر مناسب می باشد.

مناسب برای آبیاری و شست‌وشو

دارای سری آبپاس با قابلیت تنظیم جریان آب

قابلیت پاشش آب در چند حالت مختلف

قابلیت باز ماندن مسیر جریان آب

دارای اتصالات برای شیر آب و وصل کردن شلنگ‌ها

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه