امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

پروژه Quant Network یکی از پروژه‌های جدید بازار ارزهای دیجیتال است که با هدف ایجاد یک سیستم عامل بلاکچین به‌وجود آمده است. این پروژه در تلاش است با ایجاد این سیستم عامل، مشکل ایجاد ارتباط میان بلاکچین‌ها را برطرف کند.

ارز QNT چیست؟

ارز کوانت یک توکن ERC-20است که برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای موزد استفاده قرار می گیرد. این پروژه به کمک سیستم عامل Overledger به توسعه دهندگان امکان ایجاد برنامه‌های چند زنجیره‌ای غیرمتمرکز را می‌دهد. یکی از نکاتت مهم در این پروژه، نیاز کاربران به دریافت مجوز QNT برای ایجاد برنامه است. اما در ارتباط با عملکرد و جزِیات این پروژه اطلاعات زیادی منتشر نشده‌است که به عقیده برخی تحلیل گران، منبع باز نبودن پروژه علت آن است.

تاریخچه ارز دیجیتال QNT

دوره ICO این پروژه در سال 2018 برگزار شد اما نتوانست موفقیت چشمگیری به‌دست آورد. مبلغ به‌دست آمده از این عرضه اولیه تنها 11 مبلیون دلار بود که بسیار کمتر از سقف پیش بینی شده برای فروش این توکن بود. سپس در سپتامبر 2018 مقداری از توکن‌های QNT سوزانده شد و موجودی کلی به 14.5 میلیون واحد رسید.

بنیان گذاران پروژه Quant Network

یکی از بنیان گذاران اصلی این پروزه شخصی به نام گیلبرت وردیان (Gilbert Vardian) بود. گیلبرت پیش از ایجاد این پروژه به عنوان افسر ارشد امنیت اطلاعات در شرکت Vocalink مشغول به کار بود. پائولو تاسکا (Paolo Tasca)نیز از دیگر بنیان گذاران بود. تاسکا یکی از متخصصین حوزه سیستم‌های توزیع شده‌، است.

خرید ارز دیجیتال QNT

ارز دیجیتال QNT مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال معتبر و شناخته شده، در بیشتر صرافی‌های معتبر جهانی لیست شده‌است. ادر صورتی که قصد خرید این ارز را دارید می‌توانید از صرافی‌های جهانی از جمله Hotbit، Uniswap، 1Inch، Bittrex و...اشاره کرد. همانطور که پیش از این اشاره شد، QNT یک توکن ERC-20 است و برای خرید آن می‌توانید از بیت کوین، اتریوم و تتر استفاده کنید.

کیف پول ارز دیجیتال QNT

ارز دیجیتال QNT بر بستر اتریوم ایجاد شده، و خریداران می‌توانند برای نگهداری این ارز، از تمامی کیف‌ پول‌های اتریوم، استفاده کنند. از کیف پول‌های معتبر پشتیبانی کننده ارز QNT می‌توان به اتمیک والت، تراست والت، متامسک و کیف پول‌ لجر و ترزور اشاره کرد.

آینده پروژه Quant Network

ارز دیجیتال QNT در سال‌ 2018 نتوانست فروش چندانی را به ثبت برساند و این موضوع باعث افزایش نگرانی خریداران آن شد. در حال حاضر با وجود نزولی بودن بازار ارزهای دیجیتال همچنان امیدواری‌ها نسبت به آینده پروژه Quant Network در حال افزایش است. این پروژه شباهت چندانی به دیگر پروژه‌های کریپتویی ندارد و درتلاش است به رقبای اصلی شرکت مایکروسافت و اپل تبدیل شود. این موضوع باعث افزایش علاقه و تمایل کاربران برای سرمایه گذاری برروی این پروژه شد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه