امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه تولید هوشمند بکار گرفته می شود. 

یک روبات انسان نما در کنار  با کارمندان خط مونتاژ در یک کارخانه در ژاپن کار می کند. فرصت های اتوماسیون مانند این در حال حاضر بر زنجیره های ارزش جهانی در جهان تأثیر می گذارد. 

با این حال، هوش مصنوعی همچنین می تواند گرایشهایی را به سمت اتکا بر تولید ایجاد کند.به ویژه مواردی که جامعه که نیروی کار وجود دارد، و در کشور ایجاد اشتغال نماید.

منطقه دیگری که هوش مصنوعی در حال حاضر مستقر شده است بر روی سیستم عامل های دیجیتال مانند تجارت های کوچک به ویژه، سیستم عامل های دیجیتال فرصتی بی سابقه برای جهانی شدن فراهم کرده اند. 

هوش مصنوعی همچنین پتانسیل مورد استفاده برای بهبود نتایج حاصل از مذاکرات تجاری بین المللی را دارد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی می تواند برای تجزیه و تحلیل بهتر مسیرهای اقتصادی هر شریک مذاکره کننده تحت مفروضات مختلف، از جمله نتایج مشروط به مذاکرات تجاری (مسیرهای رشد تحت اشکال مختلف آزادسازی تجارت) مورد استفاده قرار گیرد، اینکه چگونه این نتایج در سناریوی چند نفره ای که موانع تجارت در آن قرار دارد، تحت تأثیر قرار می گیرند. تعدیل در نرخ های مختلف، و همچنین پیش بینی پاسخ تجارت از کشورهایی که طرف مذاکره نیستند. برزیل در حال حاضر یک ابتکار عمل فناوری و تجارت هوشمند ایجاد کرده است که شامل استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود مذاکرات تجاری است.

دسترسی به مقادیر زیادی از داده ها برای آموزش سیستم های هوش مصنوعی مورد نیاز است. ایجاد سیستم های هوش مصنوعی که می توانند در برابر چالش های متنوع و گروه های مختلف جمعیتی پاسخ دهند، نیاز به دسترسی به داده های جهانی دارد. برای نمونه‌گیری نسبتاً ساده، توسعه هوش مصنوعی تشخیص گفتار، نیاز به دسترسی به مقادیر زیادی از داده گفتاری دارد که بتواند عامیانه و لهجه محلی و همچنین کلمات کمتر متداول را ضبط کند. در نتیجه، اقدامات محلی سازی داده ها که توانایی جابجایی داده ها در سطح جهانی را محدود می کند،  با هوش را کاهش می دهد.

علاوه بر این، توسعه و استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر سایر فن آوری های دیجیتال است، مهمترین آنها محاسبات ابری، داده های بزرگ و اینترنت اشیاء است. این فناوریهای دیجیتال همچنین به جریانهای داده مرزی متکی هستند. این بدان معنی است که اقدامات محلی سازی داده ها که انتقال داده های جهانی را محدود می کنند، کمتر می شود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه