امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ترید ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از صرافی‌های محبوب و بسیار تاثیرگذار در این حوزه بایننس است که بدون شک تمام تریدرهای ارزهای دیجیتال با آن آشنا هستند. این صرافی در سال 2017 و در چین تاسیس شد. ترید در بایننس نیاز به اطلاعات و آموزش کامل دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با جناب امید فدوی مصاحبه‌ای کوتاه داشته‌ایم که در ادامه آن را می‌خوانید.

آقا فدوی ترید در بایننس به چه شکل است؟

یکی از اولین نکاتی که باید در این زمینه به آن اشاره کرد، کریپتو به کریپتو بودن معاملات است. در واقع در این صرافی شما تنها می‌توانید از ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات خود استفاده کنید. پس از خرید ارز دیجیتال و وارد کردن آن به کیف پول خود در بایننس می‌توانید انجام معاملات و کسب درآمد خود را آغاز کنید.

البته ناگفته نماند که کسب درآمد کردن و رسیدن به سود به همین سادگی‌ها هم نیست. در بهترین حالت شما باید زمانی را برای یادگیری و آموزش صرف کنید. برای یادگیری مفاهیم و تکنینک‌های ترید ارز دیجیتال این روزها مرجع‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و شروع به یادگیری کنید.

آیا شما هم در آکادمی امید فدوی به این آموزش‌ها می‌پردازید؟

بله، ما تمرکز اصلی‌مان در زمینه‌ی ترید و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است. با توجه به تجربه و موفقیت چند ساله در این حوزه و با وجود هنرجویانی که توانسته‌اند به سطح قابل قبول از سود و کسب درآمد برسند، شاید بتوانیم بگوییم که تا کنون بسیار موفق عمل کرده‌ایم.

البته هنوز به هدفمان نرسیده‌ایم و سعی داریم تمام افرادی را که در این حوزه به دنبال کسب درآمد هستند آموزش دهیم. متاسفانه شاهد تضرر برخی از عزیزان ناآگاه در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال هستیم و این بسیار ناخوشایند است.

در خصوص بایننس چه آموزش‌هایی لازم است؟

ببینید آموزش کامل بایننس شامل مراحل مختلفی می‌شود. شما برای ترید ارز دیجیتال ابتدا باید با مفاهیم کلی این بازار آشنا باشید. شناخت ارزها و روند تغییر قیمت آن‌ها، توانایی تحلیل و... از جمله‌ی این مهارت‌ها هستند.

در مقابل کار با سیستم بایننس نیز نیازمند دانش و مهارت خاص خود است. برای شروع کار شما باید یک حساب کاربری در بایننس ایجاد کنید. این مرحله کار سختی نیست. اما باید توجه کنید که پس از وارد شدن به حساب کاربری خود اولین کاری که باید بکنید، انجام تنظیمات ورود دو مرحله‌ای به حساب کاربری‌تان است.

به این ترتیب اگر کسی به هر دلیل به رمز عبور شما نیز دسترسی پیدا کند، نخواهد توانست وارد حساب‌تان شده و به اطلاعات‌تان دسترسی داشته باشید.

گفتید در این صرافی تنها معاملات کریپتو به کریپتو انجام می‌شود؟ چطور می‌توان ارزهای خود را به این سیستم واریز کرد؟

کار سختی نیست. شما پیش از هر چیز از صرافی‌ها یا افراد قابل اعتماد ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری می‌کنید. پس از خرید ارز دیجیتال نوبت به واریز کردن آن‌ها به سایت بایننس می‌رسد.

برای این کار ابتدا وارد بخش کیف پول خود در بایننس می‌شود. کیف پول یا Wallet در صفحه‌ی اصلی حساب کاربری‌تان و در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد. پس از کلیک بر روی ولت، لیستی ظاهر می‌شود. گزینه‌ی Fiat And Spot را در این صفحه انتخاب کنید و وارد صفحه‌ی مورد نظر شوید.

در این صفحه با انتخاب گزینه‌ی Deposit (واریز) می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. هم‌چنین باید در این‌جا تعیین کنید که از طریق کدام شبکه می‌خواهید انتقال را انجام دهید. توجه کنید که هم مبدا و هم مقصد (بایننس) باید از شبکه‌ی مورد نظر پشتیبانی کنند. پس از انتخاب ارز دیجیتال و میزان آن و تعیین مبدا و شبکه‌ی مورد نظر می‌توانید واریز به بایننس را انجام دهید.

این کار ابتدا با ایجاد Deposit Adress در سایت بایننس و ارسال ارز دیجیتال مورد نظر به آن آدرس انجام می‌شود.

چطور درآمد خود را در بایننس برداشت کنیم؟

پس از آن‌که در بایننس ترید ارز دیجیتال را آموختید و فرآیند افزایش سرمایه و کسب درآمدتان آغاز شد، شاید نیاز به برداشت و خارج کردن سرمایه‌ی خود از این سیستم داشته باشید. برای این کار نیز دقیقاً باید همان مسیر بالا را طی کنید.

با این تفاوت که در آخر به جای انتخاب Deposit باید به سراغ گزینه‌ی Withdraw (برداشت) بروید. مقصد شما برای برداشت ارز از بایننس کدام سایت است؟ ابتدا شما باید به آن سایت رفته و در بخش Deposit در کیف پول خود، با انتخاب ارز و شبکه‌ی مورد نظر، آدرس انتقال را ایجاد کنید. سپس می‌توانید آدرس مورد نظر را در فرم موجود در صفحه‌ی برداشت بایننس وارد کرده و عمل انتقال و برداشت را انجام دهید.

توجه کنید که در شبکه‌های مختلف میزان کارمزد انتقال متفاوت است. از این رو پیش از انجام انتقال به این موضوع توجه کنید تا بتوانید شبکه‌ای با کارمزد مناسب‌تر را پیدا کنید.

خرید و فروش ارزها در بایننس به چه صورت است؟

در بایننس با جفت ارزهای معاملاتی طرف هستیم. جفت ارزهایی که با نرخ قیمتی مشخص در هر بازه‌ی زمانی‌ قابل کاربرد و خرید و فروش هستند. برای مثال اگر شما اتر دارید و می‌خواهید بیت کوین بخرید، باید از زوج ارز مربوط به این دو استفاده کنید.

اگر ارز خاصی دارید، وارد صفحه‌ی Exchang شوید و ارز خود را انتخاب کنید. آن‌گاه می‌توانید در لیست جفت‌ارزهایی را که با این ارز وجود دارند مشاهده کنید. قیمت ارزهای دیگر بر اساس ارز شما مشخص می‌شود و شما می‌توانید به میزانی که قصد دارید خریدتان را انجام دهید.

چه نوع معامله‌هایی در بایننس ممکن است؟

ترید ارز دیجیتال به کمک سه نوع معامله در بایننس اتفاق می‌افتد. این سه معامله هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و کار کردن با آن‌ها متفاوت است. در هر بازه‌ی زمانی و با توجه به شرایط بازار انتخاب نوع معامله بسیار مهم است. بدون گذراندن آموزش کامل بایننس شما نخواهید توانست تصمیمی درست در خصوص انتخاب نوع معامله بگیرید.

این معامله‌ها عبارتند از:

معاملات سفارش محدود: در معاملات سفارش محدود شما یک حداکثر یا حداقل برای خرید یا فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود انتخاب می‌کنید. سفارش محدود به صورت آنی انجام نمی‌شود و حتی ممکن است در حالت کلی انجام نشود. در شرایطی که عجله‌ای برای انجام سفارش و فروش یا خرید ارز ندارید می‌توانید از این نوع معامله استفاده کنید. در این نوع معامله شما قیمت فروش یا خرید را تعیین می‌کنید و در صورتی که قیمت ارز مورد نظر به قیمتی که تعیین کرده‌اید برسد معامله انجام می‌شود.

خرید سریع: در این معامله شما تنها نوع ارزی را که می‌خواهید مشخص می‌کنید و تعیین می‌کنید که قصد دارید چه میزان از سرمایه‌تان در این خرید مورد استفاده قرار بگیرد. سپس سیستم با توجه به بررسی سفارش‌های موجود بهترین خرید را برای شما انجام می‌دهد.

معامله‌ی استاپ لیمیت: در این نوع سفارش شما دو نقطه‌ی Stop و Limit را برای سیستم تعیین می‌کنید. این موضوع جلوی ضرر شما را در زمان‌هایی که در حال انجام کار نیستید خواهد گرفت. فرض کنید که شما بیت کوین دارید. برنامه‌تان این است که اگر بیت کوین به قیمت A رسید آن را بفروشید. به این ترتیب می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که سفارش شما زمانی که بیت‌کوین به این قیمت می‌رسد، در قیمت B برای فروش ثبت شود.

آیا توصیه دیگری به خوانندگان دارید؟

در پایان بهتر است مروری کلی بر موضوعات مهم داشته باشیم.

·     حتماً تایید دو عاملی 2FA را در حساب کاربری خود فعال کنید تا امنیت‌تان بالا برود.

·     از طریق آی‌پی ایرانی وارد سایت نشوید و کار خود را با وی‌پی‌‌ان انجام دهید. خرید وی‌پی‌ان با آی‌پی ثابت توصیه می‌شود تا حساب‌تان مسدود نشود.

·     از شماره‌ موبایل ایرانی برای تایید حساب استفاده نکنید.

این‌ها به دلیل تحریم‌ها و عدم امکان معامله‌ی مردم ایران در بایننس توصیه می‌شوند. حتماً برای شروع کار در بایننس به آن‌ها توجه کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه