امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

فریزر صندوقی اونیور

صنایع برودتی اونیور مفتخر است با سابقه 25 سال در خدمت شما عزیزان در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر های صنعتی بخصوص فریزر فریزر صندوقی خانگی می باشد.

فریزرهای خانگی تولید شده در مجموعه اونیور که دارای 18 ماه گارانتی بدون قید شرط و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

فریزر صندوقی خانگی کوچک

فریزر صندوقی از کجا بخریم؟ راهنمای خرید و قیمت بهترین یخچال فریزرهای صندوقی

از مهمترین کاربردهای فریزرهای صندوقی خانگی جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی فساد پذیر است و زمینه نگهداری این مواد را برای مدت طولانی فراهم می کند، فریزرهای صندوقی اونیور با وزن های مناسبی که دارند قابلیت جابجایی آسانی را دارند این دستگاه دارای بدنه ضد خش می باشد و شما مشتریان گرامی می توانید فریزر صندوقی خانگی اونیور را در دو نوع تک درب و دو درب سفارش دهید.

جنس بدنه این فریزر صندوقی کوچک از نوع ورقه های رنگی گالوانیزه می باشد و تمامی بدنه این دستگاه با تزریق فوم عایق بندی شده اند تمامی عزیزانی که به دنبال یک فریزر صندوقی خانگی مناسب و با کیفیت و با قیمت مناسب می گردند می‌توانند با تماس با کارشناسان فروش در مجموعه اونیور یک دستگاه فریزر صندوقی خانگی اونیور را سفارش دهند. این دستگاه در منازل و در مشاغلی که نیاز به فریزر کوچک دارند قابل استفاده می باشد و جهت نگهداری انواع مواد غذایی مانند گوشت سبزیجات بستنی و مواد پروتئینی و دیگر مواد فساد پذیر مورد استفاده قرار می‌گیرند

فریزر صندوقی کلد سنتر

شرکت صنایع برودتی کلد سنتر به عنوان یک واحد تولیدی صنعتی فعالیت خود را بیش از دو دهه با طراحی و تولید یخچال و فریزرهای صنعتی در سطح کشور آغاز نمود. این شرکت توانسته با طراحی بروز و کیفیت در تولید بادوام ترین و برترین محصولات را تولید و به مشتریان در سراسر کشور عرضه کند.

فریزر صندوقی خوابیده در لیتراژ متنوع

فریزر ها از جمله تجهیزاتی هستند که در هر خانه و فروشگاه مواد غذایی بسیار لازم و حیاتی هستند که فریزر صندوقی خوابیده در لیتراژ مختلف 300،400،500 و 650 لیتر قابل ساخت و سفارش هستند..

مواد غذایی از جمله گوشت، سبزیجات، بستنی و... برای سالم ماندن نیاز به دمای بسیار پایین دارند. از این رو فریزر صنعتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد که در عین داشتن قیمت مناسب، محصولات زیادی را در خود جای می دهد؛ و شما می توانید از این فریزر برای نگهداری موادغذایی در دمای مناسب استفاده کنید.

فریزر صندوقی خوابیده دستگاهی است که برای خنک کردن مواد درون آن که از قطعات با کیفیت ساخته شده است و از قدرت موتور بالایی برخوردار است همچنین مجهز به کمپرسور کم مصرف است که با محیط زیست سازگاری بالایی دارد.

علاوه بر نمای زیبا و قیمت مناسبی که دارد درب کشویی که برای این فریزر طراحی شده است سبب می شود تا محصولات داخل فریزر به راحتی در دید مشتریان قرار بگیرد و انتخاب را آسان تر کند.

ورق استفاده شده در ساخت این فریزر گالوانیزه بوده و روی این دستگاه با عایق بندی فوم پلی یورتان مقاوم شده است و همچنین دوجداره بودن شیشه از اتلاف سرما جلوگیری می کند.

آدرس سایت کلد سنتر www.coldcenter.org

فریزرهای صندوقی یخچال سازان

فریزر صندوقی از کجا بخریم؟ راهنمای خرید و قیمت بهترین یخچال فریزرهای صندوقی

مجموعه ی یخچالسازان با بیش از 25 سال سابقه یکی از بزرگترین و مجهزترین تولیدکنندگان در زمینه تولید انواع یخچال و فریزرهای های فروشگاهی با بکارگیری از فن آوری های نوین در صنعت برودتی راه اندازی گردیده و در سطح تولید انبوه، با محصولات متنوع برای مصارف گوناگون صنعتی در خدمت مشتریان می باشد.

محصولات شرکت صنایع برودتی یخچالسازان شامل طیف وسیعی از یخچال ها و فریزرهای ایستاده با کیفیت و ظاهری زیبا و قیمتی مناسب جهت مصارف صنعتی و فروشگاهی اعم از: داروخانه ها، قنادی ها، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها و آشپزخانه های صنعتی و... مورد استفاده قرار می گیرد

فریزر صندوقی گوشت

فریزر صندوقی با رنگ های متنوع و ظرفیت بالا مناسب برای نگه داری انواع مواد مانند: گوشت، مرغ، ماهی، میگو و سایر مواد پروتئینی در انواع فروشگاه ها، اماکن، تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.این فریزر صندوقی خوابیده مناسب برای نگهداری گوشت و مرغ می باشد که با استفاده از ورق استیل استنلس کار شده و عایق بندی شده به وسیله فوم تزریقی پلی یورتان یک عایق حرارتی بسیار مناسب به شمار می آید، که مانع از اتلاف انرژی و هدر رفت برودت درون محفظه کابین فریزر می شود. درب های شیشه ای کشویی که در این فریزر صندوقی کار شده به هر دو سمت چپ و راست باز و بسته می شوند و به وسیله یک قفل می توان آنها را قفل نمود.

آدرس سایت صنایع برودتی یخچال سازان www.yakhchalsazan.com

فریزر های صندوقی امین برودت سرما

صنایع برودتی امین تولید کننده اقلام فروشگاهی و تجهیزات صنعتی می باشد.این مجموعه با داشتن 20سال سابقه درخشان در زمینه تولید یخچال های صنعتی و انواع تجهیزات برودتی توانسته است تصور خوبی را از خود در اذهان عمومی به جای بگذارد

مجموعه امین برودت بهترین گذینه برای خرید آنلاین و حضوری محصولات مورد نیاز شما می باشد

فریزر صندوقی فروشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

فریزر خوابیده صندوقی یکی از اقلام مورد استفاده برای نگهداری مواد مصرفی خوراکی در سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی می باشد. با این که این دستگاه اغلب در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما مدل های فریزر صندوقی خانگی در ابعاد کوچک تر گذینه مناسبی برای نگهداری بستنی های یک فروشگاه نیست.

فریزر های صنعتی به طور کلی به دو دسته فریزر ایستاده و فریزر صندوقی خوابیده تقسیم می شوند. فریزر سوپرمارکتی نسبت به نمونه های خانگی دارای ابعاد بزرگتری هستند و در 4سایز متفاوت و در لیتراژ 300، 400،500،650 قابلیت تولید دارند.

جدول مشخصات فنی فریزر خانگی

ابعاد 110×61×83
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش 260 لیتر
دما منفی 22 درجه
قدرت موتور 1/4 اسب
رنگ بدنه زرشکی،آبی، سفید
ترموستات مکانیکی
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه