امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

پارامتر ROI یا نرخ بازگشت سرمایه، نشان‌دهنده میزان رشد قیمت یک ارز دیجیتال از ابتدای راه‌اندازی تا زمان بررسی این پارامتر است. نرخ بازگشت سرمایه برای ترون با در نظر گرفتن قیمت اولیه ثبت شده 0.002051 دلار از آن در سپتامبر 2017، برابر با 1,100% محاسبه شده که درصد قابل توجهی است.

یعنی اگر در سپتامبر 2017، مبلغ 1 میلیون تومان بر روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان سرمایه‌تان 12 میلیون تومان شده بود.

یعنی 12 برابر شدن سرمایه در مدت 2 سال!

جمع‌بندی

از آنجایی که ترون در اوایل سال 2018 کار خود را شروع کرده، یک پروژه نوپا به حساب می‌آید و با توجه به اینکه تمرکز پروژه ترون در حال حاضر بر روی ارائه قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است، کار سختی در پیش دارد، زیرا خیلی پیش از آنکه ترون بخواهد شکل بگیرد، دو پروژه اتریوم و ایاس وجود داشتند و با موفقیت بر روی ارائه قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز کار می‌کردند.

بنابراین، ترون اگر بخواهد موفق شود و از این دو پروژه پیشی بگیرد، باید کاری متفاوت و فراتر از این دو پروژه ارائه دهد. طبق تمام آماری که بررسی شد، در حال حاضر ترون و ایاس در تعداد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و کاربران فعالی که از آنها استفاده می‌کنند، در یک رقابت بسیار نزدیک قرار دارند، اما ترون گاهی با استفاده از روش‌های مختلف که یکی از مواردش را در بررسی‌هایی که توسط DappReview انجام شده بود، دیدیم، آمار تقلبی ایجاد می‌کند، که این امر شاید در کوتاه‌مدت بتواند تاثیر مثبتی روی قیمت ترونیکس داشته باشد، اما در بلند مدت و با افشاگری سایت‌هایی که این آمار را با در نظرگرفتن معیارهای مختلف بررسی می‌کنند، می‌تواند به شدت به ضرر این پروژه تمام ‌شود.

ترون همواره سعی کرده با بکارگیری مارکتینگ قوی خود و همچنین ایجاد داده‌های تقلبی چه در مورد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و کاربران آن در شبکه ترون و چه در مورد شبکه‌های اجتماعی خود، و در مجموع عدم شفافیتی که با کاربران داشته، از دو رقیب جدی خود یعنی اتریوم و ایاس پیشی بگیرد و بارها، چالش‌های مختلفی را برای بحث و جدل با دو رقیب خود در توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده است.

اما نباید نادیده گرفت که ترون با وجود جاستین سان و تیم بزرگی از متخصصان مختلف، مارکتینگ قوی، راه‌اندازی ماشین مجازی ترون و برنامه‌ای که برای ایجاد توکن پایدار مبتنی بر شبکه ترون با همکاری تتر دارد و همچنین با وجود خرید سهام بیت‌تورنت و ایجاد توکن مبتنی بر ترون برای آن، حالا قدرت بیشتری گرفته و باید دید عملکرد آن در آینده در مقایسه با اتریوم و ایاس به چه صورت خواهد بود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه