امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

سندروم پیشنهادات اندکی دارد که اثرات تسکینی آن ها کم می باشد و آن هم منحصر به مواد شیمیایی با اثرات جانبی بالقوه ناخوشایند می باشد.

PMS یک سندروم ساده است که با طب چینی درمان می گردد، اگرچه در صورت عدم درمان، این مشکل کوچک می تواند به مشکل بزرگی تبدیل شود. بر طبق تئوری پزشکی زب سنتی چین،همان شرایطی که موجب بروز PMS می شود پیشاهنگ بروز غده ها، کیست ها، جراحت ها و حتی تومورهای سرطانی در پستان و رحم می گردد.

طب سوزنی و طب گیاهی به مقدار زیاد می توانند درد را تسکین دهند. اگر چه دلیل نهفته PMS اغلب به دلیل نوع سبک زندگی افراد است. روشهایی چون مدیتیشن و تکنیکهای ریلکسیشن و تمرینهایی که نیاز به تمرکز دارند می توانند برای درمان دلایل اصلی PMS به خدمت گرفته شوند.

بر طبق تئوری پزشکی چین PMS نشان دهنده یک نوع عدم توازن در کبد است. در تئوری طب چینی اندامها بسیار متفاوت تر از آنهایی هستند که در طب مدرن می شناسیم. کبد باعث سیکل قاعدگی و خشم و کج خلقی شده و تولید خون را کنترل می کند. بروز هر گونه ناهماهنگی در کبد علائمی چون تغییر خلق که اغلب با PMS همراه است،دوره های افسردگی، ناراحتی، بیقراری،گریه و عصبانیت را به همراه خواهد داشت.

هنگامی که طحال هم درگیر می شود یک زن علائمی چون حس مبهمی از بی عرضگی، IBS (سندروم روده تحریک پذیر) و کم خونی هم می تواند داشته باشد.

PMS زمانی رخ می دهد که کارکرد کبد دچار اختلال شود. در طب چینی همه کارکردهای بدن توسط آن چه که چینی ها به آن (چی) می گویند تنظیم و نیرو بخش می گردد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه