امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

برخی از تحقیقات تجربی نشان داده اند که کودکان از همان آغاز تولد آماده برای احساس لذات بدنی هستند. بسیاری از کودکان تظاهرات و فعالیت های جنسی ای دارند که در آغاز کار دارای صورت تقلیدی و در مواردی ناشی از بدآموزی ها، اغواء و اغفال است و چون اغلب والدین چنان فرض و تصوری را درباره کودک خردسال ندارند از آن غافل می مانند و روزی از آن سر در می آورند که دیگر دیر شده است. بررسی های تجربی نشان داده اند که تمایل جنسی در کودکان با آن چه که در جوانان است کاملاً متفاوت می باشد.

اعتقاد پاره ای از صاحب نظران این است که کودکان رقتارهایی دارند که ممکن است به حساب نوعی تجلیات جنسی در آیند و حتی عده ای از روان شناسان ذکر آن را به نام رفتار جنسی موهن به حساب می آورند. بررسی ها در زمینه سیر حیات جنسی در کودکان نشان می دهد که آنها در هر مرحله ای از زندگی حالت ویژه و وضعی مخصوص دارند. در سنین 3 تا 4 سالگی زندگی جنسی کودک تا حدودی قابل فهم و مشاهده است و به اشکال مختلف خود را نشان می دهد، از قبیل اصرار به محرمانه داشتن بدن خود و از این که دیگران او را عریان ببینند احساس شرم می کند و البته برای والدین هم ضروری است این حالات را در او تقویت کنند تا به بی پروایی جنسی نکشد.

در سنین 5 تا 6 سالگی هورمون های جنسی رشد ضعیفی دارند، در حالی که فعالیت دیگر غدد بیشتر است. روانکاوان دوران 7 تا 12 سالگی را دوران اختفای جنسی نام گذارده اند و می گویند بیشتر اوقات کودکان صرف کشف و بررسی در پدیده های دنیای ویژه خود و دیگران می شود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه