امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

 جهت تیز کردن انواع لوازم منزل طراحی شده است. اگر چاقوهای آشپزخانه پس از مدتی کند می شوند و دیگر کارآیی لازم را جهت برش مواد غذایی ندارند، اگر قیچی تان دیگر پارچه ها به خوبی برش نمی زند و احتیاج به تیز کردن دارد، چاقوتیزکن نیاز شما را برآورده می سازد.این چاقو تیزکن دستگاهی کم صدا با قیمتی مناسب است که به راحتی انواع چاقوهای اره ای و بدون دندانه را تیز می کند همچنین این چاقو تیزکن قابلیت تیز کردن انواع قیچی و انواع پیچ گوشتی های بزرگ و کوچک را دارا می باشد.

پس از اتصال دوشاخه به پریز برق، با فشار دادن دکمه کناری واقع بر چاقو تیز کن، دستگاه روشن شده و شروع به تیز کردن چاقو می کند. بر روی پوشش پلاستیکی سنگ چاقوتیز کن، راهنمای استفاده جهت قرارگیری لوازم در جایگاه مخصوص وجود دارد. دستگاه چاقو تیزکن برقی علاوه بر کارآیی بالا، فضای کمی را نیز اشغال می کند. پایه های پلاستیکی ضد لرزش چاقوتیزکن از لرزش دستگاه در حین کار جلوگیری می کند.

 

چاقو تیز کن برقی جهت تیز کردن انواع چاقو های معمولی و اره ای و قیچی در سایز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.سنگ به کار رفته در دستگاه،مرغوب و با کیفیت عالی بوده تا دوام بالایی جهت تیز کردن طی گذر زمان داشته باشد.با خرید چاقو تیزکن موتوردار دیگر نگران کند شدن چاقوهایتان نباشید و نیازی نیست برای تیز کردن چاقو به مغازه یا بیرون از منزل مراجعه نمایید کافیست با خرید یه عدد چاقو تیز کن موتوردار خودتان براحتی چاقوها را تیز نماییدکافیست دسته چاقو را گرفته و تیغه ی چاقو را در مکان مخصوص خود مماس با تیغه ی دستگاه نگه دارید و متوجه تیز شدن چاقو شوید.

شما همچنین می توانید وسایلی که امکان تیز کردن آنها دشوار است را با جدا کردن سر پلاستیکی دستگاه و استفاده ی مستقیم از سنگ تراش دستگاه براحتی تیز کنید.این وسیله آشپزی شما را به مراتب تسریع خواهد کرد و هرگونه نگرانی از کند شدن چاقوها و ابزاری که بیشتر استفاده می شوند را از شما دور می کند.

  • قدرت: 20W
  • ولتاژ: 220~240V
  • فرکانس: 50/60HZ
  • مواد غالب: پلاستیک
  •  وزن: 500 تا 3 کیلوگرم
  • طول 120 سانتیمتر 
  • ابعاد 8 × 14 سانتیمتر
  • دارای پدهای ضد لغزش

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه