امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

 

ممکن است شما هم برای شارژ کردن موبایلتان احتیاج داشته باشید که یک میز یا صندلی در نزدیکی پریز باشد که بتوانید به راحتی گوشی موبایل خود را شارژ کنید و یا مجبور باشید کوشی خود را به حال خود روی زمین رها کنید. این وسیله کاربردی و جالب به شما کمک می کند که موبایل، تبلت، موزیک پلایر، مچ بند هوشمند و … را بدورن زحمت و آسیب و درهر مکانی که باشید شارژ کنید.

دیگر نگران کوتاه بودن سیم شارژر تلفن همرا خود هم نباشید. همچنین ممکن است شما هم با بی نظمی و بهم ریختگی حاصل از تعداد زیاد وسایل الکترونیکی و مخصوصا موبایل ها در خانه و محل کار درگیر باشید. تعداد زیادی شارژر موبایل و تبلت و … که سیم‌های آن‌ها دست و پا گیرند و برای استفاده از بعضی دیگر باید در انتظار خالی شدن پریزها باشید.

 

 

 نگهدارنده شارژر موبایل به عنوان یک گجت، برای این مشکل شما راه حلی دارد! مقداری هرج و مرج و تداخل سیمهای مورد استفاده را کاهش می دهد. شما می توانید به راحتی سیم اضافی شارژر خود را به دور آن بپیچید و آن را به شارژر آویزان کرده و شارژر را داخل پریز برق وارد کنید. حالا یک جای مناسب برای قرار دادن موبایلتان دارید تا آن را از افتادن کف اتاق و آسیب دیدن محافظت کنید.

 

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه