امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

برای آسانتر کردن کار خانم های خانه دار در آشپزخانه و در امر آشپزی محصولی را ارائه داده ایم که علاوه بر کاربردی بودن و شکل ظاهری زیبا پخت و پز را برای شما راحتتر نموده است.رنده کردن انواع سبزیجات سیر،زنجبیل،پیازچه و … برای انواع غذاها و سالاد نیازمند محصولی با دوام و دارای کارایی ذکر شده است.این رنده ی دوطرفه ی ریز مخزن دار علاوه بر رنده کردن ،و برش دادن سبزیجات کوچک دارای یک پوست کن و عصاره گیر نیز می باشد.

 

 

زنجبیل یکی از مقوی ترین مواد غذایی برای انسان محسوب می شود، به همین دلیل بسیاری از افراد به شکل های مختلف سعی می کنند در طبخ بیشتر غذاها از آن استفاده کنند ولی کندن پوست زنجبیل با چاقو به مراتب سخت بوده و همینطور بعضی از افراد بوی آن را روی دستشان دوست ندارند.این رنده ی کوچک تخم مرغی شکل با داشتن پوست کنی کوچک مخصوص می تواند براحتی پوست آن را بکند و نظر به مصرف مورد نیاز می توانید آن را رنده کرده برش های چیپسی داده و یا عصاره ی آن را بگیرید.

 

 

همچنین این دستگاه برای خرد کردن و عصاره گیری سیر نیز مناسب می باشد. با توجه به طعم و عطری که سیر دارد، شاید خوردن آن برای همه خوشایند و دوست داشتنی نباشد، به همین دلیل سعی می کنند که اغلب سیر را به صورت خرد شده و یا له شده در تهیه غذا استفاده نمایند. این کار باعث می شود تا هر فردی با هر ذائقه غذایی بتواند سیر را مصرف کندبرای خرد کردن و له کردن سیر در حالت عادی از چاقو های آشپزخانه استفاده می شود، اما به دلیل استفاده مداوم، نیاز به ابزاری با عملکردی ساده تر است.کار این دستگاه ها، خرد کردن سیر و گرفتن عصاره ی آن به ساده ترین شکل ممکن است که بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

 

 

به طور کلی می توان این رنده ی چندکاره را دستگاهی ساده با عملکرد بالا و کیفیت و دوام بالا خواند که دوطرفه بوده که یک طرف آن دارای رنده ی ریز و طرف دیگر دارای تیغه ای برای برش حلقوی نازک سبزیجات کوچک نظیر زنجبیل، سیر، پیازچه، تربچه و...می باشد.همچنین دارای یک عدد پوستگیر کوچک و بادوام و محفظه ای به عنوان مخزن برای مواد رنده شده می باشد که با فشار پلاستیک آکرلیک موجود روی دستگاه می توانید عصاره ی مواد رنده شده را از قسمت تعبیه شده خارج کنید.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه