امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

تفاوت حساب پم و سوشال تریدینگ (کپی تریدینگ)

حالا که درک درست و مفهومی از سوشال تریدینگ پیدا کردیم لازم است که این سیستم را با حساب های پم مقایسه بکنیم تا اطلاعات بیشتری درمورد این سیستم کسب بکنیم و از مزایای آن با خبر بشویم:

1. در حساب پم، مدیر حساب از شخص سرمایه گذار درصدی از سود را می گیرد اما در پلت فرم های سوشال تریدینگ این درصد نا چیز یا کاملا رایگان است و سود پلت فرم از قرار داد با بروکر هاست.

2. در حساب پم، سرمایه شخص به تریدر سپرده می شود و با آن ترید انجام می دهد و تریدر امکان برداشت ندارد، اما در پلت فرم های سوشال تریدینگ پولی به حساب پلت فرم واریز نمی شود و پول دست خود شخص در حساب کارگزاری خودش باقی میماند و هر زمان که بخواهد می تواند آن را برداشت کند.

3. تنظیمات ارائه شده برای انتخاب تریدر در حساب پم محدود است اما در پلت فرم های سوشال تریدینگ تنظیمات حرفه ای برای ریسک کمتر و سودهی بهتر ارائه می شود.

4. در حساب پم تعداد تریدر ها محدود است اما در پلت فرم های سوشال تریدینگ تعداد زیادی تریدر از سراسر دنیا قرار دارد و امکان انتخاب آن ها برای استفاده از کپی تریدینگ وجود دارد.

5. در حساب پم باید در همان کارگزاری که این سیستم را ارائه می دهد حساب داشت اما در پلت فرم های سوشال تریدینگ می توان از کارگزاری های مختلف به پلت فرم متصل شد و فعالیت کپی ترید را انجام داد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه