امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

قیمت خرید دوج کوین در سال 2017 مانند دیگر رمزارزها رشد بی سابقه ای داشت و قیمت آن پس از گذشت یک سال ناگهان دچار سیر نزولی شد. این رمزارز در بالاترین رشد خود قیمت 0/018 دلار را تجربه کرد و ارزش آن به بیش از دو میلیارد دلار رسید. عده ای توییت های دائمی ایلان ماسک را عاملی موثر در رشد قیمت آن دانستند و همین امر و کمک انجمن Reddit (منبع اخبار و شایعات سراسر دنیا) باعث شد قیمت دوج کویین 600 درصد زیاد شود. در حال حاضر قیمت بازار دوج کوین به بیش از 38 میلیارد دلار رسیده است و در میان بازار ارزهای دیجیتال در رتبه هفتم قرار دارد.

دوج کوین بر اساس چه الگوریتمی فعالیت می کند؟

بنیان گذاران ارز دیجیتال دوج برای اینکه بتوانند شبکه آن را گسترش دهند از یک سری کد مربوط به شبکه Luckycoin استفاده می کنند. دوج کوین از لاکی کوین و لاکی هم لایت کوین نشات گرفته شده است. لایت کوین نیز انشعابی از بیت کوین است. تمام این ها گفته شد تا به شما بگوییم که دوج نیز همچون بیت کوین از الگوریتم اثبات کار برای فعالیت خود استفاده می کند. حال باید دید الگوریتم اثبات کار چیست؟برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال دوج را استخراج کنید نیاز به ماینر دارید تا تراکنش ها را کشف کرده و در بلاک چین ذخیره کند و سود حاصل از این کار عاید شما خواهد شد. امنیت شبکه به خوبی کنترل می شود و اگر شخصی بخواهد شبکه را هک کند مجبور است 51 درصد از رمزارز را خریداری کند که عملا غیر ممکن خواهد بود. بر فرض محال اگر باز هم چنین شرایطی فراهم شود، اولین کسی که دچار ضرر هنگفتی خواهد شد هکر خواهد بود. چون با اعلام هک شبکه، ارزش رمزارز به شدت دچار ریزش خواهد شد.

روش استخراج دوج کوین

با بررسی تراکنش های بلاک چین و دریافت جایزه می توان ارز دیجیتال دوج را استخراج کرد. برای استخراج این رمزارز می توان از ماینرهای موسوم به Scrypt ASIC و یا کارت های گرافیکی استفاده کرد. البته همانطور که می دانید برای اینکه این کار سوددهی بالایی داشته باشد باید یک ریگ استخراج برای خود سر هم کنید. یعنی یک سری سیستم سخت افزاری نیاز دارید که به کمک آن بتوانید کار استخراج دوج کوین را با سود بالا به ثمر برسانید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه