امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال لایت کوین یکی از قدیمی ترین رمز ارزهاست که از سال 2011 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود. این کوین از بلاک چین های گوناگونی برای ثبت تراکنش ها استفاده می کند. این رمز ارز که با نام LTC در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود، دارای سیستمی غیر متمرکز است. به این معنا که مانند ارزهای فیات نیست که بانک و یا یک موسسه خاص آن را اداره کند و یا قدرت پول به دست یک عده خاص باشد. بلکه شما به عنوان یک سرمایه دار لایت کوین خود مالک و مسئول دارایی خود خواهید بود و می توانید برخی پرداخت ها را با استفاده از آن انجام دهید.

ارز دیجیتال لایت کوین در بازار رمز ارزها تا کنون به عنوان یک دارایی دیجیتالی پایدار شناخته شده است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد و تمام این مسائل در کنار هم باعث شده است که در میان سرمایه گذاران محبوبیت بالایی داشته باشد. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید و یکی از سرمایه داران لایت کوین باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز، آینده پیش روی آن و نحوه خرید و معاملات آن بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه رمز ارز لایت کوین

ارز دیجیتال لایت کوین برای اولین بار در سال 2011 توسط آقای چارلی لی معرفی شد. او یکی از کارمندان شرکت گوگل بود که با هدف بهبود بیت کوین و برطرف کردن مشکلاتی که داشت، اقدام به طراحی این رمز ارز نمود. او با بررسی کدهای بیت کوین و انجام اصلاحاتی روی آن ها توانست برخی از مشکلات موجود از جمله سرعت تراکنش ها و هزینه های مربوط به کار استخراج را کمی بهبود ببخشد. او توانست سرعت انجام تراکنش ها را از 10 دقیقه به یک چهارم این مقدار برساند. در طراحی شبکه لایت کوین بر خلاف بیت کوین تنها از یک بلاک چین استفاده نشده است، بلکه تراکنش ها در تعدادی بلاک چین ثبت می شوند که همین امر نیز باعث افزایش سرعت تراکنش ها شده است.

نحوه کار لایت کوین و استخراج آن

ارز دیجیتال لایت کوین همچون بیت کوین باید استخراج شود. برای حفظ امنیت شبکه گروهی از ماینرها وارد عمل شده و هر ماینری که بتواند با استفاده از معاملات ریاضی پیچیده، تراکنش ها را تایید و در بلاک چین ثبت کند، کارمزد خود را که همان واحدهای لایت کوین است را دریافت خواهد کرد. شبکه لایت کوین برای استخراج این رمز ارز از سیستم Scrypt استفاده می کند. این الگوریتم باعث شده است تا با حجم کار کمتر و سرعت بیشتر تراکنش ها تایید و ثبت شوند. برای استخراج لاین کوین بر خلاف بیت کوین هنوز هم از کارت های گرافیکی استفاده می شود. البته استفاده از دستگاه های ASIC برای این کار به صرفه تر است. سرعت تایید تراکنش ها در لایت کوین 2/5 دقیقه است و پس از تایید در یک بلاک ذخیره شده و در بلاک چین ثبت می شود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه