امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

در باز کن همه کاره سیلیکونی یک محصول کاربردی در آشپزخانه بشمار می رود که به کمک بانوان آمده است و قابلیت باز کردن درب انواع قوطی های مربا، ترشی، بطری های نوشیدنی و... را دارد و از ترکیب پلاستیک با دوام سیلیکونی با کیفیت بالا ساخته شده است. در باز کن همه کاره کاملا ایمن طراحی شده است، فضای کمی را به خود اختصاص می دهد و می توان علاوه بر مصارف خانگی در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمود.

 

 

دسته ی ارگونومیک این در بازکن باعث می شود که به راحتی بدون نیاز به فشار اضافی درب شیشه ها و بطری ها را در هر اندازه و سایزی باز شوند.همچنین قطرهای مختلف حلقه های درباز کن در سایز های استاندارد بوده که تمامی سایز های شیشه ها و بطری ها را پوشش می دهد.سایز کوچک و سبک بودن در باز کن باعث سهولت استفاده از آن و جاگیری راحت در کشوی قاشق و چنگالتان می شود.

 

 

حلقه ی پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر داخلی باعث می شود پس از چفت کردن آن روی درب بطری یا شیشه حلقه به آن بچسبد و بدون فشار زیاد به راحتی پیچانده و باز شود.به همین دلیل برای افرادی که محدودیت حرکات دست داشته یا سالمندان و افراد مبتلا به آرتروز بهترین گزینه می باشد.همچنین برای استفاده ی کودکان نیز ایمن می باشد.

 

 

ویژگی در باز کن چند کاره سیلیکونی:

 

  • جنس سیلیکونی
  • دسته ی ارگونومیک راحت
  • سبک و اشغال فضای کم
  • درب مربا،ترشی ومحصولات شیشه ای
  • درب های پلاستیکی مثل نوشابه خانواده
  • باز کردن درب شیشه های نوشابه،نوشابه های قوطی

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه