امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

هر آنچه که باید درباره پولکادات بدانید:

شبکه های جدید ارزهای دیجیتال بیشتر با هدف رفع ایرادات نسل اول یعنی بیت کوین و اتریوم به وجود آمدند. جدیدترین نسل این شبکه ها پولکادات (Polkadot) است. پولکادات با ارز دیجیتال DOT با هدف تشکیل شبکه ای واحد از بلاک چین های هدفمند و یکپارچه به وجود آمد تا بتواند مشکلات مقیاس پذیری، سرعت پایین و کارمزد بالای شبکه ارزهای دیجیتال را بهبود ببخشد. این شبکه راه حلی است برای رفع مشکل بلاک چین ها و به خوبی توانسته است از عهده آن بر بیاید.

ویژگی هایی همچون تراکنش های بسیار سریع، کارمزد مقرون به صرفه، بلاک چین های بسیار و ساخت برنامه هایی که بی وقفه و بدون هیچگونه دخالت و دستکاری به کار خود ادامه می دهند، همه و همه تمام آن چیزهایی است که شبکه قدرتمند پولکادات از آن بهره مند است و از این حیث بسیاری از سرمایه گذاران منتظر رشد نجومی ارز دیجیتال DOT هستند. این شبکه توانسته است زنجیره ای از بلاک چین ها را در اختیار کاربران قرار دهد تا به راحتی بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. در ادامه با این شبکه و ارز دیجیتال آن بیشتر آشنا خواهید شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تیم سازنده شبکه پولکادات

بنیان گذار شبکه ارز دیجیتال DOT آقای گوین وود است که خود یکی از مهندسان و مدیران ارشد شبکه اتریوم بود. او دو بنیاد به نام های Web3 و PTL را نیز تاسیس کرده است که هر دوی آن ها در جهت پشتیبانی و حمایت از شبکه پولکادات فعالیت می کنند. بنیاد Web3 عهده دار وظایفی از قبیل حمایت و توسعه از شبکه پولکادات است. این بنیاد به تکنولوژی هایی توجه نشان می دهد که به پایداری نسل های جدید شبکه ارزهای دیجیتال و تمرکززدایی آن ها کمک می کنند.

وضعیت ارز دیجیتال پولکادات

ارز دیجیتال DOT در عرضه اولیه شبکه پولکادات در سال 2017 به میزان 140 میلیون دلار برای این شرکت سودآوری داشت. در ادامه و در سال های 2019 و 2020 نیز شرکت تصمیم گرفت این رمز ارز را به صورت خصوصی به فروش برساند که باز هم از این راه 100 میلیون دلار به دست آورد. یکی از کیف پول های این رمز ارز به نام اتریوم پاریتی دچار مشکل شد و از این رو تقریبا نصف توکن های این شبکه قفل شد. اما هیچ تاثیری بر روی فعالیت شبکه پولکادات و توانایی های آن نداشت. در سال 2020 شبکه اجازه داد توکن های باقیمانده در صرافی ها معامله شوند و روز به روز نیز قیمت آن سر به فلک می کشد و در جدول رمز ارزها در کنار قدرتمند ترین آن ها و در میان 10 رتبه برتر قرار گرفته است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه