امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

Shiba Inu یک توکن ERC-20 است که توسط فردی ناشناس به اسم ریوشی ایجاد شده است. وب سایت Shiba Inu می گوید این ارز، یک نماد غیر متمرکز است که در یک اکو سیستم پر جنب و جوش در حال رشد است: “رمز SHIB اولین توکن ما است و به کاربران اجازه می دهد میلیارد ها و یا حتی تریلیون عدد از آن را در اختیار داشته باشند.”

این توکن ERC-20 که با نام مستعار DOGECOIN KILLER شناخته می شود، می تواند در مدت زمان کوتاهی به طور نسبی از ارز Dogecoin پیشی بگیرد.

کاغذ سفید توکن می گوید که هدف، ایجاد یک اکوسیستم متشکل از سه توکن با منابع مختلف است.

SHIB ارز اصلی اکوسیستم با حداکثر عرضه یک کوادریلیون است. LEASH دومین توکن ایجاد شده است که دارای 107،646 توکن بوده و سومین توکن BONE با عرضه 250،000،000 توکن است.

تیم پشت این توکن ها، هم چنین یک صرافی غیر متمرکز به نام ShibaSwap ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می دهد، مبادله هایی مانند سایر موارد مشابه موجود در شبکه اتریوم مثل SushiSwap و Uniswap انجام دهند.

این ارز با نماد SHIB شناخته می شود که بلاک چین آن شبکه اتریوم است. این شبکه مکان خوبی برای ارزهای رمز نگاری شده است و سازندگان SHIB آن را به دلیل ثبات و ویژگی های آن انتخاب کرده اند.

آشنایی بیشتر با این ارز پر سر و صدا و مزایای سرمایه گذاری در SHIB به شما این ایده را می دهد که آیا سرمایه گذاری در این ارز می تواند مفید باشد یا خیر؟

قبل از سرمایه گذاری در Shiba Inu باید عمیقا وارد پروژه رمزارز شوید و با پتانسیل آینده آن در بازار آشنا شوید. بدون اطلاع قبلی در مورد امکانات دارایی دیجیتالی، سرمایه گذاری در ارز شیبا شانس شما را برای متحمل شدن خسارت های هنگفت در یک دوره کوتاه مدت افزایش خواهد داد.

اول و مهم تر از همه این که ارز Shiba Inu از جمله ارز های با نوآوری تکنولوژیکی بزرگ نیست. در عوض چیزی شبیه آن چه کاربران ارز های دیجیتال به آن عادت دارند، ارائه می دهد! ارز شیبا بر خلاف ارزهای Cardano، Ripple، EOSIO، TRONو یا Stellar یک نوع سیستم پرداخت کاملا جدید است که امکان معاملات از طریق اینترنت را بدون واسطه مانند بانک های سنتی، فراهم می سازد. علاوه بر این، همان طور که گفته شد، ارز شیبا اینو مدیر عامل و تیم شفافی که پروژه را هدایت کند ندارد و کاملا غیر متمرکز است.

آیا سرمایه گذاری در ارز Shiba Inu کار درستی است؟

در کمتر از یک سال پس از انتشار و تجربه معاملات رمزنگاری، SHIB 68،160% سود برای سرمایه گذاران اولیه که به پتانسیل آن در بازار اعتقاد داشتند، بازگردانده است!

به طور قطع ولی در عین حال به آرامی، SHIB به یکی از پرطرفدار ترین ارز های دیجیتال تبدیل شده است. روزانه در سراسر رسانه های اجتماعی، میلیون ها نفر در مورد اینکه آیا این ارز پتانسیل عبور از 1 دلار را دارد یا خیر سوال می کنند!

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه