امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

شما با داشتن اطلاعات خوب و پرکاربرد در حوزه ی ارزهای دیجیتال قادر هستید در خصوص شرایط ارزها، نظرات بقیه در زمینه ی سایت‌ها و سرویس‌ها و اطلاعات مفید دیگر به منظور سرمایه گذاری یا کار با این ارزها بیشتر بدانید و راحت تر پیش بروید.

ما قصد داریم در این مقاله، 7 سایت کاربردی برای دانستن قیمت ارزها، نمودار قیمت، مقایسه و بررسی سرویس‌ها و اطلاع از فرصت‌های سرمایه گذاری، به شما معرفی کنیم.

1 – سایت treadingvew.com

اصلی ترین و مهم ترین روش تحلیل ارزهای دیجیتال، تحلیل تکنیکال می باشد. زیرا این ارزها درگیر نوسانات بسیار بالایی هستند و بر اساس تحلیل تکنیکال، می‌توان به بررسی مسائل احتمالی پرداخت.

با وجود اینکه در این سایت دریافت اطلاعات مربوط به بازارهای مالی نظیر بورس‌های بین‌المللی امکان پذیر است، شما می‌توانید به نمودار بالغ بر 210 ارز دیجیتال نگاه کنید و حتی با استفاده از پنل تحلیل تکنیکال تحت وب، روی آنها تحلیل تکنیکال را انجام دهید.

2 – سایت coinmarketcap.com

سایت کوین مارکت کپ، سایتی است که فهرست ارزهای دیجیتال و توکن‌ها را به شما نشان می دهد. یکی از پر بازدیدترین سایت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال می باشد. با کلیک کردن بر روی اسم هر ارز، اطلاعاتی نظیر سایت آن ارز، اطلاع رسانی‌ها، رنک، قیمت به بیت‌کوین و دلار، ارزش بازار، حجم معامله طی 24 ساعت گذشته، ارز در گردش و کل مقدار آن ارز و حداکثر ارزی که وجود دارد را به شما نشان می دهد. همچنین اطلاعات دیگری مانند نمودارها و قیمت ارز در هر صرافی و … نیز قابل مشاهده می باشد. ارزهایی را که نمی توان استخراج کرد با نشان ستاره در کنار نماد آن ارز می بینید.

3 – سایت worldcoinindex.com

این سایت شبیه به سایت coinmarketcp.com است که توانایی همچون watchlist (تحت کنترل گرفتن ارزها) و پرتفوی (تشکیل سبد دارایی) را دارا می باشد. نمودارهای این سایت از نظر ظاهری نسبت به coinmarketcp.com بهتر هستند، اما به نظر می رسد ارزهایی موجود هستند که هنوز در آن فهرست وارد نشده است. ولی در مجموع یک سایت مفید می باشد که در کنار coinmarketcp.com برای مقایسه قیمت‌ها و مشاهده نمودارها، ساخت واچ لیست و پرتفوی استفاده از آن برای شما بسیار مفید می باشد.

4 – سایت cryptocompare.com

این سایت، به عنوان سایت مرجع می باشد و در آن دیدگاه های گوناگون در زمینه ی ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها، ارزهای قابل استخراج، کیف پول‌ها و سرویس‌های دیگری که با این موضوعات مرتبط هستند، موجود می باشد. قسمت mining محاسبه‌گرهایی را دارد که سود استخراج ارز دیجیتال را به شما نمایش می‌دهد. نظراتی که از جانب کاربران در زمینه ی سرویس‌ها، کیف پول‌ها و بقیه ی سایت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال که در cryptocompare.com گذاشته می شود و می تواند به شما در شناسایی سایت‌ها و سرویس‌های معتبر و نامعتبر کمک کند.

5 – سایت bitinfocharts.com

وارد شدن به سایت در این اطلاعات زیادی از قبیل میانگین اندازه تراکنش بیت‌کوین و اتریوم، آدرس‌های فعال، هش ریت، سختی استخراج، سودآوری استخراج و … موجود است.

6 – بخش اطلاع رسانی ارزهای جدید در bitcointalk.org

شما می توانید اطلاعات بسیار زیادی در فروم بیت‌کوین تاک کسب کنید. در این فروم می‌توانید آموزش‌ها، فعالان ارزهای دیجیتال و پرسش و پاسخ‌های بسیار مفیدی را به دست آورید. ولی زیر انجمنی که به طور تقریبی تمامی ico ها و ارزهای جدیدی که معرفی می‌گردند در آنجا موضوع خود را به وجود می آورند در این صفحه موجود است و شما می‌توانید نظرات بقیه را در خصوص ارزهای جدید، در این قسمت مطالعه کنید.

7 – اطلاع یافتن از ico ها با سایت coinschedule.com

منظور از ico عرضه اولیه سکه (initial coin offering) می باشد و به اولین عرضه یک ارز دیجتال می گویند. عرضه ی اکثر آنها هیچگونه تفاوتی با عرضه‌های دیگر ندارند و تکنولوژی ارزها کپی شده از سایر ارزها می باشند، اما در بعضی مواقع، پروژه‌های خوب برای سرمایه گذاری نیز انتشار می یابد. برای اطلاع پیدا کردن از ico های جدید و تاریخ‌های آنها سایت های زیر می تواند به شما کمک کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه