امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

1)ارتباط نامناسب با مشتریان:

ارائه دهندگان خدمات 3pL به طور مستقیم با مشتریان در تماس هستند.بنابراین، هر اشتباه یا سهل انگاری توسط 3PL به طور مستقیم خطری برای شهرت زنجیره تامین ایجاد می کند.

2)ریسک ورشکستگی تامین کنندگان:

در صورت ورشکستگی تامین کننده، جریان مواد اولیه تحت تاثیر نامطلوب قرار می گیرد و منجر به اختلال در عملکرد PL 3و زنجیره تامین رستوران مربوطه مرتبط با آن می شود.

3)ریسک اعتصاب کارگری:

اعتصاب توسط کارگران شاغل در یک شرکت PL 3منجر به توقف کامل کار در شرکت برای یک دوره خاص می‎شود که به نوبه خود با افزایش زمان سپری شده خدمات ارائه شده توسط PL 3 را کاهش می دهد.

4)ریسک مقررات دولتی:

این شامل اصلاحات در قوانین و مقررات دولتی خدمات مربوط به حمل و نقل از قبیل سیاست های مالیاتی و اضافه وزن کامیون های بارگیری شده است که مستقیما بر عملکرد 3PL تاثیر می گذارد.

5)ریسک شیوع بیماری و شرایط همه گیر:

این شامل گسترش عفونت های مسری مختلف مانند COVID-19، آنفولانزای خوکی که به دلیل آن 3PL در ارائه خدمات خود با مشکلاتی مواجه است.

6)عدم توانایی 3PL در وظایف تامین:

این شامل تاخیر در تامین مواد اولیه در پایان PL 3می شود، بنابراین باعث افزایش زمان کلی سپری شده در تامین مواد خام به رستوران های مربوطه توسط 3PL می شود و در نتیجه کیفیت خدمات آن را کاهش می دهد.

7)ریسکهای مرتبط با انعطاف پذیری:

این معیار در برگیرنده کلیه عواملی است که موجب کاهش انعطافپذیری شرکت مادر می شود. برای مثال وابستگی شرکت مادر به 3PL در تهیه مواد اولیه انعطاف این شرکت را در برابر تغییرات تقاضا به شرکت کاهش می دهد.

8)ریسک پایداری:

این معیار شامل کلیه عواملی است که می تواند مشکلات اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی را برای شرکت به وجود آورد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه