امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال اولترا چیست؟

طی 30 سال گذشته بازی‌های آنلاین و ویدئویی به عنوان بزرگ‌ترین صنایع روی زمین تبدیل شده‌اند. شاید برای شما هم جالب باشد که برخی از کشورها و شرکت‌های تجاری بدون داشتن بسیاری از منابع زیرزمینی و طبیعی، با فروش بازی‌های خود توانستند به ثروت‌های عظیمی دست پیدا کنند. ازجمله این شرکت‌ها می‌توان به راوی اینترتینمنت اشاره کرد که با فروش بازی معروف و مشهور Angry Birds در سال 2016 بالغ بر 190 میلیون یورو درآمد کسب کرد.

فناوری دیجیتال و اینترنت نیز توانسته افراد را از سراسر جهان به هم متصل کند و یک جمعه جهانی بزرگ از دوستداران بازی‌های آنلاین ایجاد کند. دراین‌بین توسعه بلاک چین‌ها و تمرکززدایی، تحول جدیدی در عرصه این بازی‌ها ایجاد کرده است. اکوسیستم Ultra کاملا بر پایه بازی قرار دارد و طی ماه‌های اخیر شتاب بیشتری گرفته است.

Ultra به عنوان بستری برای توزیع بازی‌های رایانه‌ای شناخته می‌شود و مبتنی بر بلاک چین است. این بستر برای گیمرها و توسعه دهندگان بازی‌های ویدئویی و آنلاین امکانی فراهم می‌کند که توانایی فروش مجدد بازی‌ها و موارد داخل بازی‌ها را داشته باشند.

این رمز ارز جدید راهی برای فعالیت بیشتر کاربران، توسعه دهندگان و گیمرها در فضای بی‌نهایت اینترنت است. به عبارت بهتر پلتفرم اولترا بر پایه سرگرمی است تا شرکت‌های ثالث بتوانند برنامه‌ها و خدمات سرگرمی خود را در این فضا منتشر کنند و به تعداد زیادی از گیمرها دسترسی پیدا کنند.

Ultra به گیمرها کمک می‌کند که بازی‌ها و فضاهای جدید بازی را پیدا کنند و سریع با آن ارتباط برقرار کنند؛ بدون اینکه نیازی به یک حساب کاربری جدید و ثبت نام در آن داشته باشند. این امکان می‌تواند جذابیت جدیدی در عرصه بازی‌های آنلاین فراهم کند و این صنعت را وارد فاز جدیدی از رشد خود نماید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه