امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

 

وان‌ اینچ (1inch) یک تجمع DEX است که در سال 2020 تاسیس شد. مبادلات غیرمتمرکز مبادلاتی هستند که برای اداره ان‌ها نیاز به شخص یا شرکت ثالثی نیست. و برای معامله تنها کافیست معامله گران به کیف پول خود دسترسی داشته باشد. پلتفرم‌های غیرمتمرکز زیادی وجود دارند که هر یک روش متفاوتی دارند و ارزهای دیجیتال را با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسانند. وان‌اینچ (1inch) راهی برای به دست آوردن بهترین قیمت مبادله غیرمتمرکز است که حقیقتا کمک بسیاری به کاربران و معامله گران می‌کند. بنابراین اصطلاح تجمع کننده DEXبدین معناست که تعدادی از مبادلات غیرمتمرکز را با ارزان‌ترین قیمت مشخص می‌کند.

1 اینچ چگونه عمل می‌کند؟

الگوریتم 1inch ارزانترین راه را برای انجام تجارت با استفاده از پروتکل‌های مختلف مبادلات و نقدینگی پیدا می‌کند که می‌توانند این تجارت را بسیار آسان تر کنند. ارزانترین راه برای انجام این تجارت ممکن است شامل تعویضEthereum شما بین چندین پروتکل مختلف و چندین ارز مختلف قبل از رسیدن به Wrapped Bitcoin باشد. مزیت انجام این کار این است که ممکن است بتوانید Wrapped Bitcoin را با قیمتی ارزانتر خریداری کنید.

راه‌اندازی پلت فرم V2 1inch در اواخر سال 2020 دوباره همه چیز را سریعتر و ارزانتر کرد. این پلت فرم معاملات پیچیده‌تری را برای پایین نگه داشتن قیمت‌ها به کار برد.

راه اصلی برای به دست آوردن رمزهای 1INCH ارائه نقدینگی به سیستم عامل نقدینگی 1inch است. این راه شامل ذخیره ارزهای رمزپایه است که افراد دیگر می‌توانند هنگام انجام معاملات از آن استفاده کنند. از این روش می‌توانید ارزهای رمزپایه دیگری نیز کسب کنید؛ همچنین می‌توانید رمز 1INCH را در صرافی‌ها معامله کنید. از تاریخ 27 ژانویه 2021 ارزش توکن 2.41 دلار و سقف بازار 175 میلیون دلار است. از مجموع 1.5 میلیارد عرضه، 72 میلیون نشانه 1 اینچی در گردش است.

ارز دیجیتال 1INCH را چگونه خریداری کنیم؟

بعد از راه‌اندازی پلتفرم ارز وان اینچ (1INCH) در ماه دسامبر 2020، تمامی کیف پول‌هایی که در آن زمان با شبکه وان اینچ ارتباط برقرار کرده بودند، در صورت برخورداری از برخی پارامترها می‌توانستند به تبادل این توکن بپردازند.

در حال حاضر، توکن وان اینچ در بازار ارزهای دیجیتال برخی از صرافی‌ها همچون بایننس، هوبی و یونی سواپ امکان خرید و فروش دارد.

وجه تمایز وان‌اینچ با سایر پروژه‌ها چیست؟

یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز صرافی وان اینچ با سایر پروژه‌های صنعت کریپتو این است که 1Inch تمامی صرافی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند ارزهای خود را با حداقل کارمزد، حداکثر سود و بهترین ‌قیمت خریداری کنند. علاوه بر این، کاربران با دراختیارداشتن این ارز دیجیتال، همواره می‌توانند در مدیریت شبکه نقش داشته باشند و با توجه به نقش حاکمیتی این رمزارز، کاربران با داشتن توکن 1INCH می‌توانند در رای‌گیری درباره تغییرات پروتکل شرکت کنند.

آینده ارز دیجیتال وان اینچ 1inch چگونه است؟

از جمله مواردی که می تواند در آینده ارزهای دیجیتال تاثیر گذار باشد، اهدافی می باشد که تیم پشتیبان رمز ارز و پلتفرم ارائه دهنده آن دارا می باشند.

همچنین می توان گفت آینده پلتفرم وان اینچ به امور مالی غیرمتمرکزDeFi وابسته است. در صورت رشد پلتفرم، می توان نتیجه گرفت که رمز ارز وان اینچ نیز افزایش قیمت داشته باشد. همانطور که در مباحث پیشین گفته شد توکن وان اینچ به منظور رشد پروتکل مورد استفاده قرار می گیرد و رشد پلتفرم بر آینده ارز دیجیتال وان اینچ 1inch بی تاثیر نمی باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه