امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

برای پاسخ به سوال سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ می‌توان گفت نشانه هایی برای تریدرها است و به آنان کمک می کند تا ضمن پیش بینی دقیق تر بازار، خطر و ریسک معاملاتشان را کم کرده و بهره و سود را افزایش دهند. اما استفاده از این تکنیک نیازمند مهارت و تخصص در حوزه ارزهای دیجیتال و تحلیل‌های آن می‌باشد.

آنچه کاربران تحت عنوان سیگنال می‌شناسند، در حقیقت آنالیزهای انجام شده توسط تحلیلگر برروی نوسانات بازار است. به طور کلی می‌توان گفت سیگنال‌های ترید در حوزه ارزهای دیجیتال در حقیقت پیشنهاد یا ایده‌های معاملاتی برای داد و ستد یک رمز ارز بخصوص در یک زمان و قیمت از پیش تعیین شده می‌باشند.

دلایل استفاده از سیگنال ارز دیجیتال

افراد زیادی هستند که ارزوی یک شبه پولدار شدن دارند و رمزارزها را راه رسیدن به این ارزو میدانند. در صورتی که هزاران کاربر روزانه در دنیای ارزهای دیجیتال سرمایه خود را از دست می‌دهند.

برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی بهتر است علاوه بر تحلیل های شخصی، از سیگنال ها و تحلیل های افراد متخصص در این زمینه نیز کمک بگیریم.

بنابراین تحلیل‌گران مسیر سوددهی را هموار می‌کنند و برای کاربران دنیای رمز ارزها، به‌خصوص کاربران بی‌تجربه و تازه کار استفاده از این سیگنال‌ها به نوعی ضروری است.

مزایا استفاده از سیگنال ارز دیجیتال

در خرید و فروش ارزهای دیجیتال زمانی از سیگنال‌های خرید ارز استفاده می‎کنید که دانش کافی برای تحلیل و خرید و فروش ارزها ندارید. این موضوع باعث می‌شود بدون دانش تحلیل خود اقدام به معامله کنید؛ اما علاوه‌ بر این استفاده از سیگنال ارزهای دیجیتال مزایای دیگری دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

شروع معامله و کسب سود با سرعت بالا

نیاز به زمان کمتر برای تحلیل های شخصی

تحلیل سیگنال‌ها با گذر زمان و کسب تجربه و سود بیشتر

معایب استفاده از سیگنال ارز دیجیتال

تضمینی بودن سیگنال‌ها به شرایط بازار و نوسانات موجود بستگی دارد و تقریبا می توان گفت تضمینی برای سیگنال ها وجود ندارد. استفاده از سیگنال‌های معامله برای طولانی مدت و به دلیل شرایط بازار توصیه نمی‌شود؛ اما برخی از سیگنال‌هایی که توسط افراد حرفه‌ای و متخصص ارائه می‌شود برای انجام معاملات در کوتاه مدت مناسب است لیکن هیچ تضمینی برای 100 درصد درست پیش رفتن همه چیز وجود ندارد. دنیای ارزهای دیجیتال، ریسک زیادی دارد و به همین دلیل باید از آموزش خرید ارز دیجیتال و از تجربه افراد و سیگنال‌های مختلف برای انجام معاملات استفاده کرد. برخی از این سیگنال‌ها اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

انواع سیگنال ارز دیجیتال:

سیگنال تکنیکال(Technical Signal)

تحلیل تکنیکال علم مطالعه و درک نمودارهای گوناگون ارزهای دیجیتال و ابزارهای آن است و به آنالیز بازار و پیش‌بینی آینده می‌پردازد. تحلیل این سیگنال‌ها و مفاهیم اولیه نمودارها به دانش خاصی نیاز ندارد و حجم فروش، قیمت، میزان کل معاملات و غیره کاملا واضح است. نشانه‌هایی در این نمودارها وجود دارد که کاربران حرفه‌ای و متخصصان قادر به درک و تحلیل آن ها هستند و این نشانه‌ را سیگنال تکنیکال (Technical Signal) می‌نامند. متخصصان با بررسی و تحلیل این علامت‌ها و نشانه‌ها، سیگنال تکنیکال را ارائه می‌کنند و به عنوان تحلیل‌گر تکنیکال شناخته می‌شوند. یکی از الگوهای معروفی که تحلیل تکنیکال برای سیگنال ارز دیجیتال ارائه می‌کند، الگوی سروشانه است. کارایی این الگو به مرور زمان ثابت شده و بهتر از سایر الگوها عمل می‌کند.

سیگنال فاندامنتال(Fundamental Signal)

سیگنال ارز دیجیتال تنها از طریق آنالیز نمودارها به دست نمی‌آید و این سیگنال‌ها می‌توانند از پست‌ها، توییت‌ها و نظرات اینفلوئنسرها و رفتارهای افراد تاثیرگذار در حوزه دیجیتال نشانه و سیگنال خوبی برای معامله‌گران تلقی شود. اینگونه سیگنال‌ها، از طریق تحلیل فاندامنتال (Fundamental Signal) پدید می‌آیند. تحلیل فاندامنتال، دانش ارزیابی متغیرهای مالی است و تریدرها به کمک آن می‌توانند ارزش ذاتی یک محصول را درک کنند. تحلیل فاندامنتال قادر به ارزیابی هرگونه عامل تاثیرگذاری بر روند قیمت ارزها است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه