امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

چند سالی است که صحبت در مورد ارز های دیجیتال در تمام نقاط دنیا بسیار زیاد شده است. از کشور های رده اول دنیا مانند آمریکا و اروپا گرفته تا کشور های با وضع اقتصادی آشفته مانند ونزوئلا، همگی به نوعی درگیر ارز های دیجیتال شده اند و روز به روز به تعداد کاربران این دارایی دیجیتال افزوده می شود.

اما این ارز های دیجیتال به چه دلیل اینقدر معروف و محبوب شده اند؟ دلایل زیادی برای این معروفیت وجود دارد که برخی از آنان را به شما می گوییم. اول از همه این که این ارز ها بدون مرز هستند و شما می توانید تنها در چند دقیقه از ایران برای دوستتان که در استرالیا زندگی می کند هر مقدار که خواستید پول بفرستید. این قابلیت طرفداران بسیاری در دنیا دارد زیرا تبادل پول میان کشور های مختلف در هیچ کجای دنیا کار بسیار آسانی نیست و محدودیت ها و قوانین خودش را دارد. اما ارز های دیجیتال آمده اند تا این محدودیت ها را از میان بردارند.

دلیل دیگری که باعث شده است تا ارز های دیجیتال برای یسیاری جذاب شوند قابلیت غیر قابل ردگیری و خارج از دید ارگان های مالی بودن است. در ارز های دیجیتال نام واقعی افراد هیچ کجا ثبت و دیده نمی شود و به نوعی این ارز ها حریم خصوصی بیشتری را برای کاربرانشان پدید آورده اند.

image001.jpg

آموزش ارز دیجیتال

اگر از ویژگی های بالا نیز بگذریم، از سودی که این ارز های دیجیتال با خود به همراه می آورند نمی توان گذشت. تقریبا دو یا سه ماه گذشته بود که قیمت بیت کوین به محدوده 4000 دلاری رسید و اکنون این ارز دیجیتال محبوب 10 هزار دلار قیمت دارد. یعنی شما می توانستید در مدتی کمتر از سه ماه پول خود را بیشتر از دو برابر کنید. در ارتباط با ارز های دیجیتال و بیت کوین تنها ریسکی که شما در صورت کاهش قیمت با آن رو به رو هستید مدت زمان بازگشت پولتان هست. بیت کوین تاکنون هیچ کس را که این سکه را برای بلند مدت نگهداری کرده است ناامید نکرده است و شما هم می توانید یکی از این افراد باشید. اگر وسوسه شده اید تا به این بازار پر رونق وارد شوید نیاز به برخی پیش نیاز ها دارید که در ادامه آن ها را به شما خواهیم گفت و راه های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت را به شما خواهیم گفت.

اولین موردی که برای ورود به بازار ارز های دیجیتال به آن نیاز دارید آموزش کامل ارز دیجیتال است. شاید با خود بگویید چرا باید برای این کار وقت گذاشت و یا برای آن هزینه کرد؟ باید بگوییم شما با این کار حفاظت از سرمایه خود را آموزش می بینید. استفاده از ارز های دیجیتال واقعا کار سختی نیست اما نیاز دانستن برخی اصطلاحات و راه و روش ها دارید که استفاده از بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را برای شما بسیار ساده تر می کند. در این آموزش کامل هر چیزی که برای تبدیل شدن به یک فرد کاملا آگاه در زمینه ارز های دیجیتال را دارید که شما گفته می شود و پس از آن دیگر سوالی نیست که کسی از شما در این زمینه بپرسد و شما نتوانید به آن پاسخ دهید.

باید بدانید که معیار سنجش و قیمت گذاری ارز های دیجیتال بر مبنای دلار است و همان طور که می دانید دلار در کشور ما به خودی خود دارایی ارزشمندی به شمار می رود پس بهتر است با آگاهی کامل پول خود را وارد این بازار کنید تا بتوانید شما هم به سود های سه رقمی که در اینترنت می بینید دست پیدا کنید.

image003.jpg

کدام ارز را چه زمانی بخریم؟

خوشبختانه یا متاسفانه تعداد ارز های دیجیتال موجود در بازار بسیار زیاد است. البته مزایای این تعداد زیاد بیشتر از معایب آن است چرا که اکنون شما انتخاب های زیادی دارید و می توانید با دست بازتری آن ارزی را که برای نوع سرمایه گذاری شما مناسب تر است انتخاب نمایید. البته مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری راه های میانبر برای دستیابی سریعتر به سود در این بازار نیز وجود دارد. سیگنال ارز دیجیتال همان راه میانبر است. با استفاده از این سیگنال ها می توانید با ریسک بسیار کمتری سود های بسیار بیشتری به دست آورید. این سیگنال ها توسط کارشناسان بسیار حرفه ای و توسط ساعت ها و روز ها بررسی بازار به دست آمده اند و شما می توانید با استفاده از آن ها یک سرمایه گذاری رویایی را داشته باشید.

image005.jpg

چطور خرید و فروش کنیم؟

خرید و فروش ارز های دیجیتال کار آسانی است. شما تنها باید در یک صرافی معتبر ثبت نام کنید و مراحلی که خواسته می شود را پشت سر بگذارید و پس از آن می توانید بدون هیچ محدودیتی هرچقدر که می خواهید ارز دیجیتال بخرید. در آموزش خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال به طور کامل و قدم به قدم به شما گفته می شود برای خرید و فروش باید چه کاری انجام دهید و چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید. این آموزش از آن جهت اهمیت دارد که متاسفانه در این بازار ارزی هم افرادی هستند که به کلاهبرداری مشغول هستند و با روش هایی سعی می کنند پول شما را صاخب شوند. برای مثال اگر در صرافی نامعتبری ثبت نام کنید ممکن است برخی اطلاعات شما مورد سو استفاده مدیران صرافی قرار گیرد و یا ممکن است ارزی به شما فروخته شود که هیچ ارزشی ندارد. در این آموزش ها صرافی های معتبر به شما معرفی شده و موارد و نکات امنیتی که در هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال باید رعایت کنید را خواهید آموخت.

فراموش نکنید که مانند تمام بازار های ارزی، نباید برای ورود به بازار ارز دیجیتال نیز عجله داشته باشید. این بازار بر خلاف بسیاری از بازار های دیگر تنها 10 سال از عمرش می گذرد و هنوز فرصت های بی شماری برای کسب سود در آن وجود دارد. پس بهتر است ابتدا آموزش های کامل را در این زمینه پشت سر بگذارید و سپس با علم کامل وارد آن شوید و از کسب سود های دلاری نهایت لذت را ببرید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه