امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،امروزه افراد زیادی با استفاده از ترید کردن ارزهای دیجیتال نظیر اتر اقدام به کسب درآمد بالا می‌کنند. البته برای این کار نیاز به داشتن دانش و یا در صورت نیاز استفاده از آموزش‌های سیگنال خرید ارز دیجیتال دارید.

چگونه در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

درست است که ارزهای دیجیتال بازاری پر رونق داشته و رشد آن‌ها همه را وسوسه می‌کند. اما باید برای موفقیت در این عرصه، به نوسانات شدید و ریسک‌های ممکن نیز توجه کنید. این را امید فدوی یکی از افراد موفق در این زمینه می‌گوید. او معتقد است شما با سرمایه‌های اندک و با برداشتن گام‌های کوچک می‌توانید به مرور زمان به موفقیت‌های بزرگ دست یابید.

علت اصرار متخصصین این عرصه به سرمایه‌گذاری کم در ابتدای راه، جلوگیری از خارج شدن کل سرمایه‌تان از دست‌تان است. شما باید ضرر را نیز در این سیستم مدیریت کنید و احتمال این موضوع را نیز بدهید. به همین دلیل است که در سیستم آموزشی سیگنال ارز دیجیتال به شما توصیه می‌شود 2 تا 5 درصد از سرمایه‌ی کل‌تان را در سیگنال‌هایی که به شما داده می‌شود قرار دهید.

آغاز سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

اگر تصمیم به قدم گذاشتن در بازار ارزهای دیجیتال گرفته باشید، حتماً با خود فکر می‌کنید از کجا باید ارز دیجیتال بخرید؟ با خود می‌گویید من برای خریدن ارزهایی مثل دلار می‌توانم به صرافی بروم، اما برای خرید ارز دیجیتال باید به کجا مراجعه کرد؟

جالب است بدانید که برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیز شما باید از صرافی‌ها کمک بخواهید. اما صرافی‌های ارز دیجیتال. صرافی‌های مختلفی در این زمینه خدمات ارائه می‌کنند. برای مثال می‌توان به صرافی کوینکس به عنوان یکی از صرافی‌های محبوب ایرانیان اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این صرافی و ویژگی‌های آن می‌توانید به سراغ آموزش کوینکس بروید تا زیر و بم نحوه‌ی کار با این صرافی را بیاموزید.

نگهداری از ارز دیجیتال مهم است

تصور ما این است که شما در این عرصه بسیار تازه‌کار هستید. به همین دلیل باید نکات مهم را به طور جزئی به شما بگوییم تا با دیدی بازتر وارد عرصه ارزهای دیجیتال و معاملات آن شوید. یک نکته بسیار مهم در خصوص ارزهای دیجیتال، امنیت آن است. امنیت ضامن حفظ دارایی شماست. در واقع شما با بی‌توجهی در این زمینه ممکن است دارایی‌هایتان را از دست بدهید. فکر نکنید چون پولتان دیجیتالی‌ست دست هیچ دزدی به آن نمی‌رسد.

برای مثال بسیار در خصوص ویروس‌ها شنیده‌اید و اتفاقی که به وسیله‌ی آن‌ها برای کامپیوتر یا گوشی‌تان می‌افتد را دیده‌اید. به راحتی ممکن است یکی از همین ویروس‌ها برای دسترسی به اطلاعات رمزارزهای شما طراحی شده باشد و کار خودش را بکند. به همین دلیل شما نباید با دستگاهی که اطلاعات ارزهای دیجیتالتان را در آن نگهداری می‌کنید به اینترنت وصل شوید. برای استفاده از برنامه‌های مورد نظرتان نیز می‌توانید از فلش یا سی‌دی استفاده کنید.

البته یادتان نرود که عدم دسترسی دیگران به کامپیوتر یا لپتاپتان نیز مهم است و باید از دزدیده‌ شدن آن نیز جلوگیری کنید و حواستان به این موضوع باشد. برای اطمینان خاطر در این زمینه از نرم‌افزارهای رمزگذاری استفاده کنید.

در خصوص تلفن همراه نیز بهتر است که از تلفن همراه روت نشده استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود از یک تلفن همراه مختص به کارهای ارزش دیجیتال خود استفاده کنید، نه گوشی‌ای که روزمره از آن استفاده می‌کنید.

البته راه‌حل‌های مختلف دیگری نیز در این زمینه وجود دارند که از بین آن‌ها می‌توان به استفاده از کیف پول سخت‌افزاری اشاره کرد که امکان خارج کردن کلیدهای خصوصی‌تان از آن وجود نخواهد داشت. بهتر است تحقیقی دقیق در این خصوص کنید و راه‌های دیگر را نیز بررسی کنید. بیایید به ادامه بحث‌مان بپردازیم و نکات مهم برای موفقیت در عرصه‌ی سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را بررسی کنیم.

تحلیل تکنیکال در عرصه ترید

برای آن‌که یک تریدر موفق باشید باید با انواع تحلیل‌ها آشنا شوید. در واقع در بازار ارزهای دیجیتال که به غایت پر از نوسان و تغییر است، این تحلیل است که به شما کمک می‌کند تا با آگاهی و اطمینان کامل سرمایه‌گذاری و فروش را به انجام برسانید. تحلیل تکنیکال به شما کمک می‌کند تا به خوبی چارت‌ها را خوانده و پس از یافتن الگوها از آن‌ها به خوبی استفاده کنید.

در تحلیل تکنیکال، تکنیک‌های کاربردی مختلفی وجود دارند که به شما در موفقیت بیشتر کمک می‌کنند. در ادامه برخی از آن‌ها را می‌شناسید.

تحلیل فاندامنتال، اصلی مهم در موفقیت

شما برای موفقیت در زمینه‌ی ارزهای دیجیتالی همچون اتر تنها نیاز به تحلیل تکنیکال ندارید. این بسیار مهم است که شما بتوانید به صورت بنیادی و پایه‌ای اوضاع را تحلیل کنید و دید دقیقی از آینده ارز مورد نظرتان داشته باشید. برای مثال ارز اتر به عنوان ارزی که ارزشش وابستگی کاملی به موفقیت و یا شکست شبکه‌ی اتریوم دارد، می‌تواند از تغییرات در حال شکل‌گیری در این شبکه تاثیر بپذیرد.

شما با بررسی اتریوم و نظرهای مربوط به آن، در نظر داشتن شرایط توسعه‌ی بلاک چینی که در بستر اتریوم فعالند می‌توانید دیدی نسبی از آینده‌ی اتر داشته باشید. البته باز می‌گوییم که تحلیل ارزهای دیجیتال و شناخت سیگنال‌ها امری کاملاً تخصصی‌ست و بهتر است برای شروع حتماً از مشورت یک فرد متخصص بهره‌مند شوید.

در ترید احساسی عمل نکنید

تصمیم‌گیری بر پایه‌ی اصول و منطق امری ضروری و ضامن موفقیت در عرصه‌ی ارزهای دیجیتال است. یادتان باشد که برای پیروزی و سود در این حیطه نباید احساسی عمل کنید و استراتژی‌ها را فراموش کنید. این مسئله بیشتر زمانی پیش می‌آید که افراد دچار ضررهای ناخواسته می‌شوند. این مسئله کاملاً طبیعی‌ست که شما بخشی از سرمایه‌ی خود را به دلیل پیش‌بینی اشتباهی که داشته‌اید از دست بدهید. اما تلاش برای جبران کوتاه مدت آن با قرار دادن سرمایه‌ی زیاد در بازارهای مختلف می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد. چرا که در صورت ضرر دوباره اوضاع شما به مراتب بدتر خواهد شد.

همچنین شما نباید حالات روحی خود را در این امر دخیل کنید. خشم، افسردگی، شادی و هیجان و دیگر احساساتی که در زندگی شخصی خود دارید نباید به این پروسه راه پیدا کنند و در تصمیماتی که برای سرمایه‌گذاری می‌گیرید دخیل باشند. شما باید یاد بگیرید که ترید کردن یک امر کاملاً حرفه‌ای‌ست و از زندگی شخصی‌تان جداست. طمع کردن، غرور بیش از حد و اعتقاد به خوش‌شانسی می‌تواند شما را در این بازار سرخورده کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه