امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
کرم ماسک صورت آلوئه ورا Forever Marine Mask کد 234

یک روز کاریِ طولانی، یا یک روز سخت توام با ورزش و تحرک ممکن است سبب شود پوست تان تیره و خشک به نظر برسد. افزودن رطوبت و پاکیزگی به پوست، راه حلی آشکار برای احیای پوست و بازگرداندن نرمی و لطافت به بافت طبیعی پوست است. «فوراورِ مارین ماسک» (یا ماسک دریایی فوراوِر)، سبب تنظیف پوست شده و تعادل بافت پوست را با مواد معدنی دریایی که از اشنه ها و خزه های دریایی به دست می آیند،، برقرار می سازد و افزون بر آن، به خاطر برخورداری از آلوئه ورا، عسل و عصاره خیار، دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی فوق العاده ای است. این ماسک که استفاده از آن بسیار راحت است، به پوست تان اجازه می دهد تا احساس شادابی و طراوت را حس کرده و خود را از نو زنده کند.

پوست شما از کیفیتِ استثناییِ ترکیبات و مواد طبیعی موجود در فوراوِر مارین ماسک» نهایت لذت را خواهد برد.

  • محتوی: 113 گرم
  • قیمت مصرف کننده:

روش مصرف: پس از تمیز کردن صورت، «فوراوِر مارین ماسک» را از پایین به بالای صورت تان به آرامی پخش کنید و مراقب باشید وارد چشم نشود. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا مایع خشک شود، سپس آن را با آب گرم و حوله نرم پاک کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، حداقل هفته ای دو بار از این محصول استفاده نمایید.

هشدار: از تماس این محصول با چشم اجتناب کنید. در صورت سوزش چشم، آن را به دقت با آب بشویید. اگر سوزش ادامه یافت، مصرف این ماسک را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه