امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

تصور حرکت کردن و راه رفتن آزادانه، بدون هیچ محدودیت و مانعی با FOREVER MOVE

همیشه اهمیت توانایى حرکت کردن نادیده گرفته شده است، در صورتی که توانایى بدن به لحاظ فیزیکی تمامی جوانب زندگی از جمله؛ زندگی شخصی، کاری، اجتماعی و إحساسی ما را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد.

فوراور موو (Forever Move) ترکیبی است طبیعی و انحصاری،تشکیل شده از٢ ماده ی مؤثر و قوی، برای سلامت مفاصل و ماهیچه ها که این ترکیب را هیچ کجای دنیا نخواهید یافت

ما سالهاست که ازاهمیت گلوکوز آمین و کندرواتین در سلامت مفاصل و ماهیچه آگاهیم اما ما به دنبال فراتر از اینها بوده ایم، با تأثیر سریعتر و تأیید شده به لحاظ پزشکی.

پس بهترین های علوم پزشکی و طبیعت را به کار گرفتیم تا ترکیبی را خلق کنیم که نتایج قطعی آن در کمترین زمان بین ٧ تا ١٠ روز تأیید شده باشد، با تأثیری 5 برابر بیشتراز، مصرف فقط گلوکزامین و کندرواتین.

پوسته ی نازک داخل پوست تخم مرغ، NEM، یک ماده ی طبیعی با منشأ غذایی است که کندرواتین،هیالورونیک أسید،گلیکوزآمینوگلیکان (Glycosaminoglycans) و کلاژن (یکی از پروتئین های بسیار مهم در ساختار غضروف، استخوان و پوست) را به همراه دارد.

این مواد أولیه ی بسیار پیشرفته و مطالعه شده با به روز ترین روش های علمی، باعث کمک به بالا بردن توانایى درمیزان حرکت، راحتی و انعطاف مفاصل، سلامت غضروف ها،کاهش خشکی در مفاصل و ترمیم و بهبود سریع آسیب های ناشی از ورزش می شود.

چه کسی تصورمی کرد که این ماده ی بسیار ظریف (NEM) چنین قدرت بالایی داشته باشد.

به این ماده NEM curcumi (ماده ای زرد رنگ)؛ گرفته شده از زردچوبه اضافه شده،که انحصارا در این کمپانی به ثبت رسیده، البته نه ورژن معمول، بلکه ورژنی به نام Biocurc با استفاده از تکنولوژی امولسیون انحصاری کمپانی فوراور لیوینگ.

هزاران سال است که از تأثیر زردچوبه برای کمک به سلامت مفاصل و همینطور تقویت و ارتقا قدرت آنتی اکسیدان بدن آگاه هستیم اما این پروسه ی منحصر به فرد با بالا بردن bioavailability تا ٢٠٠٪‏، باعث افزایش قدرت جذب بدن می شود تا بهترین نتیجه از این ترکیب خارق العاده حاصل شود.

ما مفتخریم که با در دست داشتن علم روز توانستیم این مواد طبیعی که در طبیعت به وفور یافت می شود را استخراج کرده و در این محصول قدرتمند با بالاترین کیفیت استفاده کنیم.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه