امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

برس چرخشی پاکسازی صورت و بدن با دارا بودن چهار سری مخصوص و چهار ویژگی برای شستشوی روزانه و صورت و استحمام بدن شما را از استفاده از انواع لیف صورت و کیسه و سنگ پا و... برای استحمام بی نیاز می کند چرا که تمامی این ویژگی ها را دارا بوده و ویژگی بارز آن برقی بودن و چرخشی بودن آن است.این محصول کاملا ضد آب و ضد ضربه می باشد و به همین دلیل شما به راحتی می توانید از آن در حمام استفاده کنید. همچنین دارای دسته برای استفاده راحت تر برای شستشوی بدن است.

 

 

این برس دارای سرعت 380 دور در دقیقه برای چرخش روی پوست است که با فناوری میکروماساژ برای یک پاکسازی و تمیز کردن بی عیب و نقص پوست صورت و بدنتان طراحی شده است.همچنین به دلیل تحریک پوست موجب کلاژن سازی پوست شده و در نتیجه تاثیر به سزایی در ترمیم پوست دارد.
این محصول در کمتر از یک دقیقه پوست را به صورت عمقی تمیز می کند و در نتیجه موجب آبرسانی، خون رسانی و اکسیژن رسانی بیشتر پوست می شود.

 

 

این برس پاکسازی شامل چهار سری قابل تعویض می باشد:

1_سری مخصوص شستشوی روزانه ی صورت که دارای اسفنجی بسیار نرم و صاف می باشد که مخصوص شستشو و مراقبت روزانه ی پوست صورت است.شما می توانید لوسیون شستشوی صورت خود را به اسفنج اضافه کرده و صورت خود را پاکسازی کنید.

2_سری لایه بردار که دارای الیاف نسبتا زبر برای لایه برداری عمیق پوست می باشد که موجب از بین بردن سلولهای مرده ی پوست ,جرمگیری پوست و از بین رفتن گرفتگی منافذ پوستتان شده و باعث می شود پوستتان آماده ی جذب انواع لوسیون ها , سرم ها و ماسکهای مراقبتی پوست شود.هنگامی که بستر پوست شما کاملا پاک باشد میزان جذب کرم ها و لوسیون های مراقبت از پوست بین 4 تا 8 برابر افزایش می یابد و قطعا نتیجه بخشی بیشتری دارد.استفاده از این سری تنها یک الی سه بار در هفته توصیه می شود.

3_سری استحمام بدن که دارای سطح وسیع و پهن برای شستشوی بدن پاها و پشت بوده و براحتی سطح وسیعی از بدنتان را می شویید.برس پاکسازی چرخشی به از بین بردن چربی های زائد بدن کمک کرده و موجب نرمی و لطافت پوست می شود.

4_سری سنگی که مخصوص تمیز کردن پاشنه ی پا , مچ پا , زانو , آرنج و سایر نواحی خشن پوست است که احتیاج به ساییده شدن و لایه برداری دارند.این محصول می تواند پوستی شفاف و با طراوت را به شما هدیه دهد.

 

 

ویژگی های اصلی محصول:

- مناسب برای پاکسازی صورت،بدن

-دارای چهار سری با چهار ویژگی مخصوص

- تحریک پوست برای کلاژن سازی

- دارای دسته برای استفاده آسان تر برای شست و شوی بدن

- کمک به آبرسانی و اکسیژن رسانی به پوست

- 4 تا 8 برابر موثر در جذب کرم های مراقبت از پوست

- پاکسازی عمیق از تمامی آلودگی ها

- از بین برنده چربی زائد پوست

- اکسیژن رسانی و خون رسانی

- ماساژ ملایم پوست

- لایه برداری

- جلوگیری از پیری زودرس پوست و ایجاد و چین چروک

- پاک کننده عمقی پوست در کمتر از 1 دقیقه

- افزایش نرمی و لطافت

- یک دست ساختن رنگ پوست

- شفاف کننده پوست

- کاملا ضد آب و ضربه

- قابل استفاده در حمام

- دارای سرعت 380 دور در دقیقه

-قابل استفاده با چهار باطری AA

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه