امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال کیشو اینو، بنا به اعلام در سایت رسمی خود به نشانی kishu.com دارای مزایای زیر است:

سیستم توزیع پاداش تراکنش ها

کیشو اینو یک شبکه تراکنش مبتنی بر اعضا (community) و کاملاً غیرمتمرکز است. با غیرمتمرکز بودن، تمام تصمیمات در پلتفرم توسط خود اعضا گرفته می شود. همچنین به ازای هر تراکنش که در کیشو اتفاق می‌افتد، حدود دو درصد مالیات تراکنش در نظر گرفته می‌شود و از بین آن‌، دو درصد دیگر از تراکنش به همراه پاداش‌های فوری بین دارندگان موجود توزیع می‌شود.

هزینه پایین

از جمله مزایای کیشو اینو می توان به هزینه پایین انتقال آن اشاره کرد. زیرا kishu به کمک یک انتقال ساده بین کیفی، قابلیت انتقال به آن سوی مرزها را دارد و هزینه تراکنش کمتری در مقایسه با آن دریافت می شود. همچنین مدیران پروژه کیشو اینو گفته اند که درآمد غیرفعال بدون ریسک را برای کاربران خود فراهم می‌کنند و در نتیجه، دارندگان این رمز ارز می‌توانند حتی بدون نیاز به معامله سود کنند.

قابلیت وام دهی در شبکه

همچنین دارندگان سکه کیشو می توانند به افرادی که نیازمند بدهی هستند، در خود شبکه وام دهند و با بازپرداخت آن سود دریافت کنند.

سرعت بالای انتقال

در نهایت، سرعت تراکنش نقش مهمی را ایفا می کند. زیرا کیشو اینو به کاربران خود اجازه می دهد تا تمام تراکنش های تسویه، معاملات و انتقال خود را تنها در عرض چند دقیقه انجام دهند.

برنامه بلندمدت

طبق گزارش InvestorPlace.com می توان گفت که کیشو در حال سیاست گذاری برای تبدیل شدن به کوینی از خانواده دوج ها است که بیشترین طول عمر را دارد. در واقع، به نظر می رسد که این ارز با سرمایه گذارانی که جذب کرده، پشتوانه کاملاً محکمی برای خود دست و پا کرده است. کیشو اینو همچنین به سرمایه گذاران خود اجازه می دهد پول نقد / فیات یا هر شکل دیگری از توکن خود را به KISHU تبدیل کنند. این کار پس از راه اندازی کیف پول MetaMask به صورت آنلاین قابل انجام است.

سهولت تبدیل به سایر ارزها

علاوه بر این، همه تبدیل‌های ارزهای دیجیتال با کیشو معمولاً از طریق کیشو سوآپ، که صرافی غیرمتمرکز رسمی خودش است، انجام می‌شود. این به تسهیل انتقال ارز از یک توکن به دیگری کمک می کند. همانطور که قبلاً ذکر شد، کیشو اینو کاملاً متعلق به اعضای آن است، به این معنی که توسعه دهندگان این پلتفرم، برخلاف دیگران در بازار، در واقع هیچ توکنی برای خود رزرو نکرده‌اند و در درجه اول به کمک‌های مالی و داوطلبان متکی هستند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه