امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

با استفاده از  600 بیمار دو گروه با کمک سیستم تصمیم گیری های بالینی هوش مصنوعی و بدون کمک ، نارسایی قلبی با استفاده از مراحل از پیش تعریف شده از جمله کسب دانش متخصص، تولید قانون مبتنی بر یادگیری ماشین  و ترکیبی از هر دو نوع دانش ایجاد شد.

تصویربرداری در مورد توجه به هوش مصنوعی در پزشکی قلب و عروق مورد توجه و تحقیقات است.

مزایای استفاده از مدلهای یادگیری ماشین هوش مصنوعی در اکوکاردیوگرافی در کاهش تنوع بین و درون عملگر و همچنین در ارائه اطلاعات پیش بینی کننده اضافی است که ممکن است خیلی ظریف باشد و توسط چشم انسان قابل تشخیص نباشد.

علاوه بر تصویربرداری تشخیصی، یکی دیگر از کاربردهای جالب یادگیری ماشین هوش مصنوعی در قلب و عروق می تواند در تشخیص خودکار ناهنجاری ها در الکتروکاردیوگرام ها باشد.

یادگیری ماشین  زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی است که برای "آموزش" کامپیوترها برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده های گسترده به روشی سریع، دقیق و کارآمد، با استفاده از محاسبات پیچیده و الگوریتم های آماری عمل می کند.

این الگوریتم ها قادر به شناسایی الگوهای داده های جدید منطبق با داده های موجودی هستند که قبلاً "از آنها آموخته اند" و براساس آنها پیش بینی می کنند.

سلامت الکترونیکی یا سلامت دیجیتال، به استفاده از فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی نوظهور، اساساً اینترنت، اشاره دارد و هدف آن بهبود بهداشت و مراقبت های بهداشتی است.

سلامت موبایلی زیرمجموعه ای از سلامت الکترونیکی است که با استفاده از فناوری های تلفن همراه و بی سیم برای بهبود مراقبت های بهداشتی مشخص می شود.

وقتی صحبت از پیشگیری از سلامت قلبی می شود، خصوصاً به لطف برنامه های نظارت بر خود رژیم غذایی، دستگاه های اندازه گیری فعالیت بدنی و فشار خون ، دستگاه های همراه نوید بزرگی هستند. این برنامه ها می توانند به بیماران در رسیدن به وزنی سالم، بهبود فعالیت بدنی، ترک سیگار، کنترل گلوکز خون و مدیریت فشار خون  برای دستیابی به سطح هدف کمک کنند.

علاوه بر این، "داده های بزرگ" ازداده های موبایل و پزشکی از راه دور می تواند با تکنیک های هوش مصنوعی تلفیق شود، به متخصصان قلب کمک می کند تا تصمیمات بالینی بهتری بگیرند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه