امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

تابحال به این موضوع فکر کرده اید که چه چیزی سایت را به صفحه ی اول گوگل می رساند؟ یا اصلا چگونه گوگل متوجه می شود یک سایت با محتوای مذکور وجود دارد؟ یا اینکه از میان تمامی روش هایی که برای افزایش رتبه سایت شما وجود دارد، کدام یک بهتر است؟ پاسخ تمامی این سوالات در کلمات کلیدی خلاصه شده است.

همانطور که می دانید قلب هر سایتی را سئوی آن تشکیل می دهد و با اطمینان می توان گفت یک سایت بدون سئو کاملا بی ارزش و متروکه محسوب می شود. چرا که این انتخاب کلمه کلیدی مناسب است که وب سایت شما را معرفی می کنند و در معرض دید ربات های گوگل قرار می دهند. ربات های گوگل هم متناسب با کلمات کلیدی شما، وب سایت را رتبه بندی می کنند. اما سوال این است که چرا برخی از این وب سایت ها در صفحه ی اول گوگل می باشند و برخی در نتایج برتر گوگل ظاهر می شوند؟ در واقع تمامی کلمات کلیدی برای افزایش رتبه ی سئو استفاده می شوند اما برخی از آن ها در نتایج برتر گوگل ظاهر می شوند و برخی دیگر از نظر گوگل ارزشی ندارند.

سئو

منظور از چگالی کلمه ی کلیدی چیست؟ چگالی انتخاب کلمه کلیدی مناسب را کاربران تعیین می کنند. این عدد میزان جستجوی کاربران را نشان می دهد. برخی از کلمات کلیدی مانند “طراحی سایت” پر سرچ هستند و در نتیجه برای ربات های گوگل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. اما برخی دیگر از کلمات کلیدی به تعداد بسیار کمی سرچ می شوند و این کلمات از نظر گوگل اهمیت بالایی ندارند. حال می خواهیم به شما آموزش دهیم که برای وب سایت خود چه کلمات کلیدی را انتخاب کنید که بهترین و بیشترین نتیجه را دریافت کنید. با ما همراه باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه